Salatka z pomidorow i cebuli

1. Data: 2002-10-05 21:25:18

Temat: Salatka z pomidorow i cebuli
Od: "Xara" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4 duze pomidory, pokrojone na duze czesci,

1 duza cebula, pokrojone na duże czesci,

1 lyzeczka suszonego oregano,

oliwa,

ocet winny,

sól i pieprz do smaku.

W dużym naczyniu mieszamy pomidory, cebulę i oregano. Doprawiamy do smaku
oliwą, octem, solą i pieprzem.

2. Data: 2002-10-06 15:00:31

Temat: Re: Salatka z pomidorow i cebuli
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadam na ten post bo czuje sie winna.
Kilka dni temu zapodalam przepis na salatke, ktara zwolennicy Montiego moga
jesc
podajac w tytule "salatka Monti"
Tak mi sie wydawalo, ze fajnie czasem rzucic jakis przepis aby inni
wyprobowali, (tu czekam na placek Hafsy).
Jest nas duzo na tej grupie i mam nadzieje ze zwolennicy innych grup nie
beda mieli nic przeciw temu jesli w tytule zaznaczymy dla kogo ta wiadomosc.
Jesli mnie nie interesuje nie czytam ... :)
Nie wiem czy Xaro pomylilas grupy, czy chcialas podzielic sie z nami
propozycja salatki dla .... jakiejs diety :)

Jesli chodzi o Monti to chyba jest ok?

oj przydalaby sie stronka z naszymi przepisami :)
Na pewno kazda/ kazdy z nas wymyslil cos czym moglby sie podzielic z
innymi.

pozdrawiam
Saman_tha

3. Data: 2002-10-06 15:03:55