Sałatki do ryb smażonych

1. Data: 2003-05-03 19:37:33

Temat: Sałatki do ryb smażonych
Od: "Leszek128" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich jestem nowy

W ubiegłym roku będąc na wczasch nad morzem kupowałem smażone ryby. Mozna
było do nich kupić sałatki, były bardzo dobre, czy zna ktoś jakieś przepisy.
Głownie chodzi mi sałatki bez kukurydzy i tuńczyka a najlepiej o takie które
mozna dostać w smażalniach ryb.

Pozdrawiam:Leszek

1. Data: 2003-05-03 19:40:06

Temat: Re: Sałatki do ryb smażonych
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Leszek128 napisal(a):

> [...]
>Głownie chodzi mi sałatki bez kukurydzy i tuńczyka a najlepiej o takie które

W Kątach Rybackich jedlismy z dorszem salatke, ktora nam bardzo
przypadla do gustu i ktora teraz robimy w domu: zetrzec jablko i
seler, dodac rodzynki, zabeltac majonezem.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-03 23:05:41

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:b915pl$s4r$1@nemesis.news.tpi.pl,
Leszek128 <l...@p...fm> a écrit:
> Witam wszystkich jestem nowy

Czesc Nowy !

> [...]
> jakieś przepisy. Głownie chodzi mi sałatki bez kukurydzy i tuńczyka a
> najlepiej o takie które mozna dostać w smażalniach ryb.

Tysz lubie salatki, najbardziej takie co mi smakuja.
Licze na was ze pomozecie mi przyrzadzic taka wlasnie salatke....

Ewcia

> Pozdrawiam:Leszek

Pozdrawiam tysz + kubelek majonezu
(ew. pol na pol z jogurtem ;-)