Saletra amonowa - na co skutkuje ?

11. Data: 2004-05-21 17:32:00

Temat: Re: Saletra amonowa - na co skutkuje ?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, po prostu fosfor nie wpływa na szybszy wzrost tylko azot a trójfosfat
> go nie posiada
>
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

To ciekawe dlaczego poleca się stosowanie NPK ?

Pozdrawia eksperta boletus

12. Data: 2004-05-21 19:03:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c8l510$2p$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak

> Nawóz fosforowy.
> A google nie milczą tylko nie odpowiadają na źle postawione pytania.
> Znalazłem:
> Super fosfat potójny ,granulowany - ale poszukaj sam bo nie będe
> robić reklamy.
> ;-)

Hejka. Że tak powiem: Jurku mój druhu, że to chodziło o
superfosfat, to się oczywiście domyślałem od razu, ale co zrobić ma
ktoś, kto się na nawozach nie zna i próbuje znaleźć ów tajemniczy
trójfosfat?
Pozdrawiam nawozowo Ja...cki

13. Data: 2004-05-24 19:16:37

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To ciekawe dlaczego poleca się stosowanie NPK ?

No i zaloze sie, ze nigdzie nie slyszano o tajemniczym nawozie "NPK", ktory
jest na pewno niezwykle skuteczny i w zasadzie jedyny do stosowania pod
rosliny?! ;-D

Elfir

14. Data: 2004-05-24 19:36:06

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
ktory
> jest na pewno niezwykle skuteczny i w zasadzie jedyny do stosowania pod

Jesteś aż takim pesymistą ? Wszyscy słyszeli.

Pozdrawiam optymistycznie
skryba

15. Data: 2004-05-24 20:59:57

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
N= azot
P=fosfór
K=potas
Te trzy składniki są potrzebne do wzrostu roślin...

--
Pozdrowienia
Jan

16. Data: 2004-05-24 21:02:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś aż takim pesymistą ? Wszyscy słyszeli.
>
> Pozdrawiam optymistycznie
> skryba

Hej Skryba ! Elfir to dziewucha !:-)))

Pozdrawia wyczuwalnie boletus

17. Data: 2004-05-25 06:00:48

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hej Skryba ! Elfir to dziewucha !:-)))
>
> Pozdrawia wyczuwalnie boletus

Ale po ogrodzie chodzi w portkach i to mnie na chwilkę zmyliło:-))

Pozdrawiam
skryba już doinformowany

18. Data: 2004-06-02 21:11:55

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale po ogrodzie chodzi w portkach i to mnie na chwilkę zmyliło:-))

W takim razie dla ciebie musialabym raz przyjsc bez portek, co? ;-)

Elfir

19. Data: 2004-06-03 00:01:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:c9lfmi$6b6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W takim razie dla ciebie musialabym raz przyjsc bez portek, co? ;-)

Zaczyna sie robic ciekawie!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2004-06-07 13:45:57

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie dla ciebie musialabym raz przyjsc bez portek, co? ;-)
>
> Elfir

I zachwycić śliczną, wiosenną sukienką. :-)

Pozdrawiam
skryba

Dwa pytania i prosba o odpowiedź
szpaki na trawniku
Winogrona mojej Teściówki - coś żre...:(
sosna smołowa
mrowki na bluszczu