Same problemy...

1. Data: 2018-01-08 12:29:08

Temat: Same problemy...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

... z tymi emigrantami.

https://www.o2.pl/artykul/nozownik-zaatakowal-polaka
-w-holandii-napadniety-zdolal-zranic-oprawce-6207094
913009793a

Incydent miał miejsce w ośrodku kempingowym Oost-Graftdijk na północ od
Amsterdamu. Nożownika znaleziono w jednym z pobliskich domów. Okazało
się, że to także Polak - donosi holenderska policja.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-01-08 14:30:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pewnie miał powód.
Linkuj to swoim ulubionym muzułmanom - żeby się dobrze zastanowili, zanim jakaś ich
żywa noga postanie na polskiej ziemi bez zgody Polaków. My nie będziemy rysowali
kwiatków na (nonen omen) asfalcie.

3. Data: 2018-01-08 14:39:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

nomen

4. Data: 2018-01-08 14:51:18

Temat: Re: Same problemy...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-08 o 14:30, i...@g...pl pisze:
> Pewnie miał powód.
> Linkuj to swoim ulubionym muzułmanom

Bredzisz. Ja nie mam ulubionych religiantów. Dla mnie wszyscy jesteście
siebie warci.

>- żeby się dobrze zastanowili, zanim jakaś ich żywa noga postanie na polskiej ziemi
bez zgody Polaków.

Więc ja się zgadzam.
Skoro muszę się zgadzać na katolików, to zgadzam się również na muzułmanów.
Mi jest bez różnicy czy w aptece jakiegoś leku nie sprzeda mi muzułmanin
czy katolik. Mi jest bez różnicy czy do sklepu zabroni mi chodzić
katolik czy muzułmanin. Efekt jest dokładnie taki sam.

A przestępców, niezależnie od wyznania, powinny ścigać odpowiednie
służby opłacane z moich podatków.

> My nie będziemy rysowali kwiatków na (nonen omen) asfalcie.

Wy możecie wrócić do swojej ojczyzny Rosji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-01-08 15:36:09

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.01.2018 um 14:51 schrieb Kviat:

> [...]
> służby opłacane z moich podatków.

> Wy możecie wrócić do swojej ojczyzny Rosji.

Najlepiej zamknac granice, a obcych usuwac lub internowac.
Wlasnie pisza w "Focus" o polskich bandach, ktore okradaja podroznych na
dworcach kolejowych i w pociagach. Jeden gra grzecznego i pomaga
poradzic sobie z bagazem, nagle blokuje przejscie, wtedy wkracza kolega,
ktory podroznemu wyciaga portfel, portmonetke, telefon i przekazuje
nastepnemu, a ten znika. Policja w ciagu roku (lato 2016 - sierpien
2017) zlapala okolo siedem polskich band przestepczych.

https://www.focus.de/reisen/bahn/immer-mehr-diebstah
lopfer-zahl-der-diebstaehle-an-bahnhoefen-steigt-so-
perfide-gehen-die-taeter-vor_id_8255937.html

A lokalne media donosza czasem o kradziezach na pograniczu. Znikaja
panele sloneczne, maszyny rolnicze i budowlane. Chwalona jest tez polska
policja, dzieki ktorej udaje sie schwytac wielu przestepcow. Nie sa to
niestety muzulmanie ani inni uchodzcy.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2018-01-08 15:52:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-08 o 15:36, silvio balconetti pisze:

> [...]
> panele sloneczne, maszyny rolnicze i budowlane. Chwalona jest tez polska
> policja, dzieki ktorej udaje sie schwytac wielu przestepcow. Nie sa to

Niestety nie muzułmanie, ani inni uchodźcy?
Rozumiem, że to była ironia, ale ludowi pisowskiemu trzeba to wyraźnie
napisać, bo oni sarkazmu i ironii nie chwytają. Biorą takie rzeczy
dosłownie.

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2018-01-08 19:27:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Więc ja się zgadzam.

No.

8. Data: 2018-01-08 20:01:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-08 o 19:27, i...@g...pl pisze:

> No.

Cieszę się, że w końcu do ciebie dotarło, że twoja wiara w niczym nie
jest lepsza od tamtejszej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-01-08 20:03:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> No.

http://memnews.pl/img/40002/kiedy-masz-problem-z-okr
esleniem-rzeczywistosci-zawsze-mozesz-liczyc-na-cbos
/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-01-08 21:31:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> No.

http://natemat.pl/226929,rodzina-wiliwinskich-spod-s
uwalk-w-rejestrze-pedofilow-co-zrobili

"- On był pracowity gość, pracował w gospodarstwie. Ludzie się martwili,
że to gospodarstwo popadnie w ruinę, jak go zamkną. Co niedziela to
przykładnie do kościółka."

No i ten tego... w rejestrze zapomnieli, zapewne niechcący, o sukienkowych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

rzecz o Panstwie
"globalne ocieplenie"?
Święto Sześciu Króli ?
Dowcip o blondynce
Grafika prawdę ci powie (o muzułmańskiej imigracji).