Samobójczy biczownicy

1. Data: 2015-10-11 18:14:50

Temat: Samobójczy biczownicy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To proste, jest to podwalina psychologiczna dziadka psychologii.
Ktoś to realizuje swoje pragnienia, działa w ramach popędu życia. Jeśli komuś
zabronimy, tyranizując go, by wypełniał pragnienia przykładowo rodziców. A jego są
zanegowane, włączy się popęd śmierci i okaleczanie, zamachy samobójcze na swoje
życie.

Tak więc widzimy że jeśli czegoś z własnego JA nie realizujesz a realizujesz czyjś
despotyzm, zacznie pojawiać się destrukcja, idziesz do destrukcji.

Tym samym jeśli nie realizujesz naturalnego popędu seksualnego, zaczyna się
biczowanie ciała, potępianie ciała, okaleczanie ciała, kastrowanie ciała,
wstrzemięźliwość sadomasochistyczna, bo wstrzemięźliwość to też seks,
sadomasochistyczny, ty walczysz z wasnym ciałem, ucierpiasz go, ograniczasz radość by
czuło ból .
Kieruje tobą popęd śmierci, destrukcji, nekrofilia psychiczna.
Nekrofilia psychiczna nienawidzi tego co cieszy, co żyje, co jest spełnieniem
pragnień, spełnieniem seksualnym kochających się ludzi, nekrofilia psychiczna, potępi
wszystko co chcesz zrealizować jako naturalne pragnienia i zawsze gwałci kogoś
przemocą, by zabić chęć do wyrażania popędu życia.