Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie... Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

następny post »
From: Iza <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu
marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Date: Fri, 4 Dec 2009 03:50:38 -0800 (PST)

On 4 Gru, 12:16, Sender wrote:

> No tak, teraz, to od razu wszyscy Ci uwieżyli.
> Conie chłopaki i dziewczyny?
> Proszę i oto cala miłość Twojej prostej pci.
> Wygląda na to,że Twoje "sreberko najukochańsze" w efekcie znaczy tyle
> samo lub mniej niż moje sp... :-)
> Ale rozumiem,że po winie skończyła ci się "Melodia" z biedronki i teraz
> miłosna pieśń zagłusza pieczenie tej mniej szlachetnej strony. No tak to
> ponoć bywa po winie za 30 ziko.
> Mam nadzieję,że niedługo Ci się polepszy i z niecierpliwością oczekuję
> na lepsze wieści ;-)
> Czym sie. MS

Oh! Mój Dobry Panie ledwie mu umknęłam...
po cóż wtedy naiwnie do serca go wzięłam.
Po cóż myślami przy nim byłam rano i wieczorem
jestem tak umęczona, nie kochania pozorem...
wieloma pozorami...

Oh! Mój Dobry Panie ledwie tętnie i żyję...
Nie! - to nie jego wina...
To ja - natrętnie go w sercu kryję.
Nic dla mnie nie znaczysz... zrozum to!... powtórzył
wtedy upadłam na kolana ,na dłonie ,na twarz - zabił mnie ... marzenia
zburzył.
Proszę posłuchaj Panie czy serce mi bije?...
Ledwie żyje...

Oh! Mój Dobry Panie ledwie zbiegłam...
ledwie uszłam z sercem, ledwie mu uciekłam.
Gdyby nie te bolesne i gorzkie jego słowa
musiała bym mu ulec - oddać siebie całą i zacząć od nowa...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To mój pierwszy i ostatni zarazem wiersz na Twoje wyraźne życzenie.
Myśle,że teraz poczułeś sie spełnion ;)
A teraz bardzo cie proszę przestań mnie osaczać twoją pretensjonalną-
trywialną-arogancją, bo mnie nie interesuje dialog z mężczyzną ze
skłonnościami homoseksualnymi bez względu na pojemność jego
portfela . ;)))
Ciao :)
___
Iza
ps. a jeśli to Ty MarkuZ to popamietasz mnie...bo to nie fair :\