Sandra - dla maluszków :)

1. Data: 2004-04-18 18:52:39

Temat: Re: Sandra - dla maluszków :)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mnie co prawda nie potrzeba tej gazetki, ale widzę, że jesteś tu nowa.
Po pierwsze witam, po drugie mam prośbę: czy możesz zmienić nicka, bo
będziesz się mylic ze mną?

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-04-18 19:38:05

Temat: Sandra - dla maluszków :)
Od: Julka <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dostałam dzisiaj do przeglądnięcia na kilka dni Zeszyt
Specjalny "Sandra - Dzieci i Dzieciaki 1/98".

Sa tutaj modele w rozmiarach 62-98 (sweterki, spodenki, wdzianka,
kombinezony, czapki, buciki). Jest także sukieneczka do
chrztu, którą z pewnie dużą pomocą mojej mamci będę się starać zrobić :)

Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi ślicznościami to proszę o kontakt.

Z podrowieniami
----------------------------
Julka i Emilka (29.01.2004)
"Dziecko zmienia życie każdego człowieka.
Nie oczekuję, że będę żyć tak, jak kiedyś.
Jestem, by być jej potrzebna,
i nie znam żadnego powodu,
dla którego mogłabym ją kiedykolwiek opuścić".

1. Data: 2004-04-18 20:07:40

Od: Julka <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam prośbę: czy możesz zmienić nicka, bo
> będziesz się mylic ze mną?

Bez obaw,sporadycznie tu pisuję więc na pewno nie będziemy sobie
wchodzić w drogę. Przykro mi ale nicka nie mogę zmienić ponieważ pod
nim znają mnie na innych grupach, gdzie jestem aktywna.
Julka i Emilka (29.01.2004)

1. Data: 2004-04-19 06:31:55

Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj!
czy to są tylko rzeczy do zrobienia na drutach?

Hania

.

1. Data: 2004-04-19 07:39:58

Od: Julka <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Apr 2004 08:31:55 +0200, Hanusia wrote:

> witaj!
> czy to są tylko rzeczy do zrobienia na drutach?

tak
Julka i Emilka (29.01.2004)

1. Data: 2004-04-19 08:11:12

Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo bym prosiła o te wzorki :-))

1. Data: 2004-04-19 08:24:04

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi ślicznościami to proszę o kontakt.

Ja jestem zainteresowana, jeśli miałabyś możliwość...
Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-04-19 08:37:12

Temat: Odp: Sandra - dla maluszków :)
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam wszystkim,ze ze wzgledu na modemowcow prosby kierujemy na
priva- punkt 8 FAQ !!!!!!!!!!!!

Pusia zakawowana
Pusia(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login pusiaaa

Nowosci w haftach płaskich
Re: Chce sie nauczyc czytac wzory szydelkowe!!
Szukam FOREVER FRIENDS!!!!!
słowniczek- przeprowadzka
[rozne] craft link