Sankcje

1. Data: 2014-07-29 05:28:00

Temat: Sankcje
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem tej głupoty tłumu, wszyscy się zawzieli aby ruskim walić sankcje i co to
da?
No bo przykładowo, napadamy Czechy i oburzony zachód wali nam sankcje, firma
coca-cola likwiduje swój eksport i fabryki w Polsce, ale nam w to graj, to nam zwolni
rynek na nasze produkty, patenty ukradniemy i sami wyprodukujemy coca-cole.
Powstaną nasze fabryki coli. No przecież wogóle nie dziwie się Putinowi że się
śmieje z sankcji. Bo zachodni bosi sami sobie stworzą bezrobocie i otworzą rynek
przez to że znikną z horyzontu.

2. Data: 2014-07-29 09:07:44

Temat: Re: Sankcje
Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Putinowi że się śmieje z sankcji

nie smieje sie

3. Data: 2014-07-29 17:54:31

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2014 05:28, glob pisze:
> [...]
śmieje z sankcji. Bo zachodni bosi sami sobie stworzą bezrobocie i otworzą rynek

Sankcje są tym samym co rosyjskie przykręcanie kurka niepokornym
sasiadom. Jest to uderzenie w gospodarkę celem wymuszenia decyzji
politycznych po myśli uderzającego.

Przerabialiśmy to u schyłku PRL kiedy zachód nałożył na Polskę sankcje.
Skutek był wiadomy, tak wzmocnione niezadowolenie społeczne doprowadziło
do przewrotu.

Sankcje gospodarcze z definicji mają uderzać w zwykłych ludzi.

Jeśli Putin nie jest w stanie zasilić gospodarki w produkty z innych
źródeł niż zachodnie (np. Chińskie) to się rzeczywiście nie śmieje.
Jeśli jest w stanie to zachód strzela sobie samobója. Pożyjemy, zobaczymy.

Dla nas (Polaków, jak by ktoś miał wątpliwości w czyim imieniu chcę
mówić) każdy scenariusz jest pesymistyczny.

Przegrana Rosji będzie oznaczać wyniszczenie biologiczne naszego narodu
jako takiego, bądź fizycznie, bądź przez asymilację.

Wygrana Rosji to jeszcze większy zamordyzm i wyniszczająca walka z
niezależnie myślącą polską inteligencją prowadzona przez "demokracje"
zachodnie.

4. Data: 2014-07-29 18:36:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To ty myślisz że Rosja wygląda obecnie jak za komuny, że pusto w sklepach? Bucha cha
cha.

5. Data: 2014-07-29 18:46:58

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2014 18:36, glob pisze:
> To ty myślisz że Rosja wygląda obecnie jak za komuny, że pusto w sklepach? Bucha
cha cha.

Rosja wygląda jak Rosja. Ja myślę, że dopóki oni będą mieć tanią wódkę
dobrej jakości (o niebo lepszą od polskiej można kupić za 15 zeta a taką
jak w Polsce za 10 zeta) to nie będą się burzyć przeciwko władzy.
Ruskich mi szkoda jak naszych, bo tam ludzie mają przesrane tak jak u
nas - zapierdol i brak perspektyw.

6. Data: 2014-07-29 20:03:36

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-29 o 18:46, Author Instinct pisze:

> [...]
> jak w Polsce za 10 zeta) to nie będą się burzyć przeciwko władzy.
> Ruskich mi szkoda jak naszych, bo tam ludzie mają przesrane tak jak u

ruska wódka ruska wódka nie bedziemy pily
trzeba żeby glob z authorem wódke spolaczyly ;)

7. Data: 2014-07-29 22:47:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ty jesteś nieźle sprasowany na mózgu, jakbyś pojechał, to byś zobaczył że miasta w
mateczce Rosji to drugi New York. Polacy nawet pracy tam szukają, bo o wiele więcej
zarobisz niż w polsce, ale musisz być specjalistą i dobrze znać rosyjski. Polska przy
Rosji to psie gówienko.

8. Data: 2014-07-29 22:58:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bankier.pl/wiadomosc/10-faktow-i-mitow-o-
zyciu-w-Rosji-2883173.html

Moskwa to miasto "tylko dla bogatych"

Maciej Jastrzębski, korespondent Polskiego Radia w Rosji: W Moskwie mieszkają ludzie
bardzo bogaci i bardzo biedni. Stolica Rosji nie różni się od innych miast na
świecie. Jednak rzeczywiście liczba najdroższych marek samochodów na ulicach, sklepów
z luksusową odzieżą, perfumami czy biżuterią jest zapewne większa niż gdziekolwiek
indziej. Jeśli chcemy żyć na średnim polskim poziomie, to musimy przeliczać wszystko
razy pięć. Ceny w sklepach, restauracjach, a nawet koszt przejazdu taksówką jest
znacznie wyższy niż w Polsce.

9. Data: 2014-07-30 21:56:51

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

>Jeśli Putin nie jest w stanie zasilić gospodarki w produkty z innych źródeł
>niż zachodnie (np. Chińskie) to się rzeczywiście nie śmieje.
>Jeśli jest w stanie to zachód strzela sobie samobója. Pożyjemy, zobaczymy.

Drogie dziecko - dzisiaj sankcje to nie to samo co w latach 80, dzisiaj dóbr
nie tyle się nie sprzedaje, co nie kupuje w ramach sankcji. A blokuje się
sprzedaż technologii.

"Wiedziałem, że jesteś debilem"

10. Data: 2014-07-31 17:36:22

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2014 21:56, Ghost pisze:

> [...]
>
> Drogie dziecko - dzisiaj sankcje to nie to samo co w latach 80, dzisiaj
> dóbr nie tyle się nie sprzedaje, co nie kupuje w ramach sankcji. A

Wszyscy są debilami oprócz ciebie. To możesz już wypierdalać:)

Ja zawsze mam racje
Wierzącymi zostają tylko ludzie łatwowierni...?
"Kontrreformacja 2.1, czyli nowe przykazania katolika..."
To nam gozi?
No i co ja zawsze mam racje.