Satanistyczny Kaczmarski

1. Data: 2016-07-29 09:14:31

Temat: Satanistyczny Kaczmarski
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popełnił wiersz: "Strącanie aniołów"
Więc egzekucja więc egzekucja więc egzekucja dokonana
Anioł szatanem nazwie brata
Na chwałę Pana na chwałę Pana
Nigdy specjalnie Kaczmarskiego nie lubiłem, wolę Gintrowskiego.
i nigdy nie miałem sympatii dla szatana o której darło się The Rolling
Stones.

2. Data: 2016-07-29 10:24:49

Temat: Re: Satanistyczny Kaczmarski
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 10:21, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Tu masz ośpiewany sposób na szatana ;)
> https://youtu.be/vOBKxUT9Da4

szatan wcale nie jest zabawny, nie ma on poczucia humoru.
Jego wielkim zwycięstwem jest wmówienie że nie istnieje, albo jest takim
zabawnym diabołkiem.

3. Data: 2016-07-29 10:38:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 10:31, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Różne są na to koncepcje, na ten przykład w Mistrzu i Małgorzacie
> zwariował jednego poetę za takie poglądy.

Książka "Mistrz i Małgorzata" promuje satanizm. Książka ta to
arcydzieło, ale wysługujące się złu.
Gdybym miał dzieci, to bym przestrzegł przed Bułhakowem.
A Ty Dębska, do tej pory znałem Cię jako zagorzałego Pisowca, a teraz
okazuje się że bronisz tfu, szatana.

4. Data: 2016-07-29 11:06:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 lipca 2016 10:21:34 UTC+2 użytkownik n...@g...com
napisał:

> Tu masz ośpiewany sposób na szatana ;)
>
> https://youtu.be/vOBKxUT9Da4
>
> Dębska
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

Skuteczny!

5. Data: 2016-07-29 11:11:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 lipca 2016 09:14:23 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> Nigdy specjalnie Kaczmarskiego nie lubiłem, wolę Gintrowskiego.
> i nigdy nie miałem sympatii dla szatana o której darło się The Rolling

Paranoiczny pinokio ;)
Nawet się rymuuje - przepraszam, aliteruje.
Nie powiem, że osobnik znany Marą jest łatwy do pokonania, wielu miętkich się
na tym mocno przejeżdża. Natomiast doszukiwanie się satanizmu w Kaczmarskim
i Bułhakowie to skrajność.

Szatan idzie na przekór Tao, a przesłanie Bułhakowa i Kaczmarskiego jest raczej
po linii Tao.

6. Data: 2016-07-29 11:15:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 10:58, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Dzięki za ostrzeżenie, mam 1 egzemplarz, mam go spalić, zakopać,

Pewnie, szatan to w zasadzie swój ziomal, któremu chodzi o to byś się
dobrze bawił. //to była ironia

7. Data: 2016-07-29 11:18:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 11:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Szatan idzie na przekór Tao, a przesłanie Bułhakowa i Kaczmarskiego jest raczej
> po linii Tao.

Wytłumacz: jak po linii Tao?
To dodam jeszcze jedną książkę: "Raz w roku w Skiroławkach", gdzie
pokazuje obrzydliwy obraz człowieka

8. Data: 2016-07-29 11:32:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 lipca 2016 11:18:10 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Wytłumacz: jak po linii Tao?

No masz dodatek do "The Abolition of Man" C.S. Lewisa, gdzie omawia, co to jest Tao i
jakie są poprawne wartości człowieczeństwa. Niedawno sobie odświeżyłem
z okazji lektury "Dialogów konfucjańskich".

> To dodam jeszcze jedną książkę: "Raz w roku w Skiroławkach", gdzie
> pokazuje obrzydliwy obraz człowieka

To pokazuje facet, który nazywa się Nienacki i daje obrazek obyczajowo
erotyczny z życia ludu, raczej ZTCP softowy bo bez przemocy. Obrzydliwy to jest
de Sade i to głównie w 120 dniach Sodomy, ale tej książki też bym nie palił,
bo znakomicie służy ku przestrodze, co robi człowiek, kiedy wykolei swoje
instynkty z Drogi. Tak też zresztą potraktował ją Pasolini, kręcąc na jej
podstawie film o wymowie antyfaszystowskiej - naturalnie tylko dla dorosłych.

Jeżeli nie odróżniasz naturalnego, trochę zwierzęcego wybujałego i witalnego
erotyzmu słowiańskiego lat nie tak dawno ubiegłych od chorej perwersji, to coś
z Tobą niedobrze. Ja mam dosyć jasno postawione granice, gdzie eros, a gdzie
tanatos.

9. Data: 2016-07-29 11:34:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 11:25, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Więc dobrze się bawiąc zwalczam szatana wychodzi ;)

trollujesz?
jeśli mówisz serio to szatan potrafi zabawić na śmierć

10. Data: 2016-07-29 11:37:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 11:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
> To pokazuje facet, który nazywa się Nienacki i daje obrazek obyczajowo
> erotyczny z życia ludu, raczej ZTCP softowy bo bez przemocy. Obrzydliwy to jest

Skoro nie uznajesz wartości, to nic dziwnego że chwalisz Nienackiego,
Kaczmarskiego czy Bułhakowa.

Polacy mają dość - video
Pis
[Uchodźcy] Eureka!
Czas wracać do domu
Gdzie nasz kochany CCCP krzykneli bolszewicy