Sauna Solution

1. Data: 2005-07-13 13:17:36

Temat: Sauna Solution
Od: "Rocco" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

zapewne wiecie o co chodzi.
a jak nie to opis jest tu:
http://www.mango.pl/shop.html?akcja=spd&dzial=&id=26
0

czy w.g was warto wydac tyle kasy i czy rzeczywiscie mozna sporo schudnac?
chodzi mi o stracenie ladnych paru np .parunastu cm w obwodzie.

pozdr.

2. Data: 2005-07-13 13:54:38

Temat: Re: Sauna Solution
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <db349f$dhu$1@inews.gazeta.pl>
tako rzecze Rocco :

> czy w.g was warto wydac tyle kasy i czy rzeczywiscie mozna sporo schudnac?
> chodzi mi o stracenie ladnych paru np .parunastu cm w obwodzie.

Nic nie stracisz prócz forsy (no i zdrowia trochę też można). Metoda
znana od lat wszystkim sportowcom, gdzie są kategorie wagowe. W taką
pogodę jak dziś załóż dres i pobiegaj, poskacz na skakance, ogranicz
płyny (ja Ci piszę co robią, lepiej Ty tego nie rób). potem ważenie i na
matę, ring, tor. Tylko bywa, że potem sił na przeciwnika brak. A po
zawodach waga wraca natychmiast. Wyłącz klimę w aucie i stań w korku,
masz to samo za darmo .

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2005-07-14 08:13:15

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można schudnąć, ale tylko w pewnych szczególnych przypadkach.
Na przykład: mam dochód miesięczny 500 zł. Kupuję Sauna Solution za 200 zł.
Koło połowi miesiąca braknie mi kasy na żywność. Zaczynam chudnąć. W
następnym miesiącu wszystko wraca do normy

4. Data: 2005-07-14 13:04:42

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy w.g was warto wydac tyle kasy i czy rzeczywiscie mozna sporo schudnac?
> chodzi mi o stracenie ladnych paru np .parunastu cm w obwodzie.

odpusc sobie , lepiej doloz pare zloty i kup sobie rower , a napewno wiecej
schudniesz niz przy pomocy tego czegos (wiem bo mam)

5. Data: 2005-07-14 13:09:04

Od: "Rocco" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpusc sobie , lepiej doloz pare zloty i kup sobie rower , a napewno
wiecej
> schudniesz niz przy pomocy tego czegos (wiem bo mam)

Masz SaunaSolution czy masz rower ?;)

6. Data: 2005-07-14 13:16:11

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wiecej
>
> Masz SaunaSolution czy masz rower ?;)

mam jedno i drugie

7. Data: 2005-07-18 13:31:27

Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rocco" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> czesc

Nie wierz w brednie że za kilka dni bardzo szybko schudniesz. Nawet jak byś
nic nie jadł tak się nie stanie. Jak ktoś napisał kup sobie rower(najlepiej
zwykły a nie domowy) i nie licz na efekty tylko pokochaj jazde na rowerze -
nic na siłe. Za pół roku zobaczysz że różnica jest. Ja tak do pracy jeżdże i
choć mam te 90 kg to grubo nie wyglądam. Tak po tygodniu treningu możesz
zrobić taki manewr: jedź najdalej przed siebie aż ci sił zabraknie a jak ci
zabraknie to się dowiesz że jeszcze trzeba wrócić ((-:

Powiększony węzeł chłonny...
Lasik czy Lasek?
Wysokie OB 21/50 - pilne
czy noworodkowi powinno się...PILNE!