Ścienne efekty dekoracyjne

21. Data: 2015-06-26 17:35:51

Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Jun 2015 16:40:02 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-25 22:21, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Beton jednak skruszyć trudno. Sprawdzone

Można położyć kartongips :-P

> Struktury nie składają się wyłącznie z pęknięć.

Owszem - cirka połowa przypada w nich na powierzchnie poziome i bliskie
poziomu. Czyli takie, jakie kurz na ścianie lubi najbardziej. Oko już
mniej...

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

22. Data: 2015-06-26 18:05:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można położyć kartongips :-P

> Owszem - cirka połowa przypada w nich na powierzchnie poziome i bliskie
> poziomu. Czyli takie, jakie kurz na ścianie lubi najbardziej. Oko już
> mniej...

Nigdy nie widziałaś zakurzonego kartongipsu?

23. Data: 2015-06-26 18:07:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można bardziej nowocześnie. Zamiast wydawać 20000 na struktury, lepiej na
> jakiegoś niedużego Gracza albo Dudę, a ścianę samemu pomalować 3-P
> No i są inni "nowożytni", acz nieodkryci. Warto poszperać. Ja tam na pewno
> nie inwestowałabym w tynk...

Oczywiście, wystarczy omajtać wapnem.
Gracz Duda zaś coraz cenniejszy jest.

24. Data: 2015-06-26 18:17:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tapeta dobry pomysł pod warunkiem że nie ma się kota.

Kota mam tylko niewchodzącego, więc to element nieistotny.

Ewa

25. Data: 2015-06-26 18:21:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-26 o 17:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-25 22:30, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> No właśnie obiecuje.
> Dlatego napisałam o halo.

No widzisz, to ja aż tak się nie wczytywałam jeszcze. W ogóle TUTAJ
wszystkiego się dowiem najlepiej, nawet cenę podają.

> Pierwsza samodzielnie położona struktura zazwyczaj jest tak urocza, że
> albo ulega poprawie, albo się na niej wiesza obrazeczek, jakiegoś
> większego Rubensa na przykład....

Piszesz z doświadczenia? Jeśli to takie trudne, to chyba lepiej dać
sobie spokój. Nie wiem, czy znajdę odpowiedniego człowieka, skoro nawet
ze zwykłym malowaniem miewają kłopoty.
Aczkolwiek zwykłe proste ściany też potrafią się znudzić...

> Im mniejsza "płaskorzeźbność" tym lepiej. Arizona chyba spełnia ten
> warunek.

Tak właśnie myślę. Tylko nie wiem, czy do firanek mi przypasuje.

Ewa

26. Data: 2015-06-26 18:23:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-26 o 16:34, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-25 22:46, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Mnie brak ściany za to.

Matejkę pominęłam w rozważaniach od razu.

Ewa

27. Data: 2015-06-26 18:27:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-26 o 18:07, Qrczak pisze:

> Oczywiście, wystarczy omajtać wapnem.
> Gracz Duda zaś coraz cenniejszy jest.

A co tam, zaoszczędzę sobie i powieszę w sypialni:
http://www.magazynsztuki.pl/wp-content/uploads/2011/
07/DudaGracz_BabieLato.jpg

Moja kolorystyka.

Ewa

28. Data: 2015-06-26 20:18:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co tam, zaoszczędzę sobie i powieszę w sypialni:
> http://www.magazynsztuki.pl/wp-content/uploads/2011/
07/DudaGracz_BabieLato.jpg

> Moja kolorystyka.

A moja objętość.
Biorę.

29. Data: 2015-06-26 20:27:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, to ja aż tak się nie wczytywałam jeszcze. W ogóle TUTAJ
> wszystkiego się dowiem najlepiej, nawet cenę podają.

Dudy nie podali. Wprost.

> [...]
> ze zwykłym malowaniem miewają kłopoty.
> Aczkolwiek zwykłe proste ściany też potrafią się znudzić...

Piszę z doświadczenia.
Im prościej tym łatwiej samemu zostać człowiekiem odpowiednim.
Odpowiedniego człowieka znaleźć się da, ale oni się często cenią
nieadekwatnie do zdolności.
Dlatego na szczęście nie mam ścian prostych.

> Tak właśnie myślę. Tylko nie wiem, czy do firanek mi przypasuje.

Zawsze można zmienić. Jak nie firanki, to chociaż arizony.

30. Data: 2015-06-26 20:53:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dudy nie podali. Wprost.

http://malarstwowspolczesne.blox.pl/2013/09/65279Jer
zy-Duda-Gracz-notowania-aukcyjne-ceny.html

Jarek (usłużnie i prostolinijnie)

--
Mamo, chodź tu! Mamo zobacz!
To dopiero piękny obraz!

papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Ile może ważyć tynk klasyczny?
Dżersejka - moje marzenie :-)
Cheap Ray.Ban Sunglass Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass Fendi Sunglass Gucci Sunglass LV Sunglass Prada Sunglass Versace Sunglass www.FashionLeader.nl
Cheap Gucci T-shirt A&F T-shirts Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Burberry T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt www.FashionLeader.nl