Ścienne efekty dekoracyjne

31. Data: 2015-06-26 22:22:43

Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-26 o 20:27, Qrczak pisze:

> Piszę z doświadczenia.
> Im prościej tym łatwiej samemu zostać człowiekiem odpowiednim.
> Odpowiedniego człowieka znaleźć się da, ale oni się często cenią
> nieadekwatnie do zdolności.
> Dlatego na szczęście nie mam ścian prostych.

Malujemy perfekcyjnie, ale mały pokój zajmuje nam cały weekend. Tym
razem chciałabym zadziałać kompleksowo, a w takim tempie zajęłoby to
pewnie z pół roku.

> Zawsze można zmienić. Jak nie firanki, to chociaż arizony.

Dlatego się zastanawiam, co bardziej warto.

Ewa

32. Data: 2015-06-29 10:39:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> Wrote in message:
> Czy ktoś miał styczność z którymś z efektów dekoracyjnych
> przedstawionych na tej stronie?
> http://www.dekorujemydom.pl/filmy-instruktazowe/
>
> A może jakieś inne? Zbieram pomysły rozwiązań na ciekawe wykończenie
> ścian(y) w salonie.

Czyli podsumowując - ścienne DEFEKTY dekoracyjne...
--
XL

papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Ile może ważyć tynk klasyczny?
Dżersejka - moje marzenie :-)
Cheap Ray.Ban Sunglass Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass Fendi Sunglass Gucci Sunglass LV Sunglass Prada Sunglass Versace Sunglass www.FashionLeader.nl
Cheap Gucci T-shirt A&F T-shirts Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Burberry T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt www.FashionLeader.nl