Scyntygrafia z kontrastem - niebezpieczeństwa

1. Data: 2015-07-12 18:58:22

Temat: Scyntygrafia z kontrastem - niebezpieczeństwa
Od: lytnew <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Co wiecie na temat możliwych powikłań i niebezpieczeństw dla pacjenta
związanych z badaniem tarczycy poprzez scyntygrafię z kontrastem? Na
razie znalazłem artykuł dotyczący przytarczyc, w którym wg jakichś tam
badań określają ryzyko zachorowania na raka po scyntygrafii na 68/100000
(http://www.healthimaging.com/topics/diagnostic-imag
ing/risk-cancer-related-parathyroid-imaging-negligib
le-both-4d-ct-and-scintigraphy).

Jest też jakieś ryzyko od kontrastu.

2. Data: 2015-07-13 10:45:39

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (http://www.healthimaging.com/topics/diagnostic-imag
ing/risk-cancer-related-parathyroid-imaging-negligib

Po co ci takie badanie, kture jest fundowaniem sobie na własne życzenie,
Czarnobyla dla własnej tarczycy?
Dokładność tego badania jak wyczytałam w jakiejś książce wynosi 10mm - czyli
nazwijmy to po imieniu : gu...wno widać.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-07-13 22:23:25

Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dokładność tego badania jak wyczytałam w jakiejś książce wynosi 10mm -
> czyli nazwijmy to po imieniu : gu...wno widać.
Więcej czytaj, to (może) zrozumiesz (jak mówi Twoje pokolenie -
ogarniesz) ortografię.
Pozdrawiam i życzę więcej pokory w wypowiadaniu się na tematy o których
nie masz pojęcie. Proponuję zająć się korzenioplastyką, z pewnością masz
w tym temacie (znowu - jak mówi Twoje pokolenie) większe rozeznanie.
--
Krzysiu, FEBP, MD PhD

4. Data: 2015-07-14 00:20:27

Od: Sonn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-13 o 10:45, Stokrotka pisze:

> [...]
> Dokładność tego badania jak wyczytałam w jakiejś książce wynosi 10mm -
> czyli nazwijmy to po imieniu : gu...wno widać.

No, jak ktoś ma g... miedzy uszami jak ty, to na pewno je widać

--
Sonn

5. Data: 2015-07-14 22:46:58

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2015 o 22:23, Krzysiek pisze:

> Pozdrawiam i życzę więcej pokory w wypowiadaniu się na tematy o których
> nie masz pojęcie. Proponuję zająć się korzenioplastyką, z pewnością masz
> w tym temacie (znowu - jak mówi Twoje pokolenie) większe rozeznanie.

Nie karm trolla.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić