Seks jest piękny !!! Szok mózgów zrytych porno

1. Data: 2015-10-08 20:26:27

Temat: Seks jest piękny !!! Szok mózgów zrytych porno
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,W seksie, tak jak w tańcu, jeśli ktoś przywiąże zbyt dużą wagę do
techniki, to nigdy nie poczuje piękna tego, co robi. Bo piękno jest
gdzie indziej, o czym się dzisiaj niewiele mówi". Piękno bowiem rodzi
się w spotkaniu dwojga osób, w tworzeniu relacji miłości, w oddawaniu
się sobie, w trosce o wzajemne szczęście. ,,Seks jest piękny, jeśli
wyraża głęboką relację międzyludzką" - uzupełnia zakonnik

http://www.fronda.pl/a/seks-jest-piekny-szok-mozgow-
zrytych-porno,58056.html

2. Data: 2015-10-08 21:47:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wydaje ci się dziwne, że sutannowi zielonego pojęcia o związkach nie mający, bo
nie mają praktyki, wypowiadają się o tych sprawach i uważasz, że gdyby glob pouczał
budowniczych mostów, mosty by stały?

3. Data: 2015-10-08 21:51:19

Temat: Re: Seks jest piękny !!! Szok mózgów zrytych porno
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2015 o 21:47, glob pisze:
> Nie wydaje ci się dziwne, że sutannowi zielonego pojęcia o związkach nie mający, bo
nie mają praktyki, wypowiadają się o tych sprawach i uważasz, że gdyby glob pouczał
budowniczych mostów, mosty by stały?

Ale większe mają pojęcie niż Ty. Mają pojęcie choćby z wysłuchiwania
spowiedzi.

4. Data: 2015-10-08 21:59:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
budowniczych mostów, mosty by stały?

Ale większe mają pojęcie niż Ty. Mają pojęcie choćby z wysłuchiwania

Oczywiście to już wystarczy dla ciebie, dla mnie to pouczanie jak się wiadukty buduje
przez kolesia który myśli, że plan mostu na rysunku to most.
A później taki glob idzie do ukraińca budowlanca i krew go zalewa, bo każe mu
sznurkiem most wiązać, idzie do węgierskiego kierownika, który ma racje i stwierdza
plan jest zjebany, ktoś tu obrócił most o 180 stopni , buduj jak chcesz. Acha, most
mam wiązać jak chce, więc idę do inspektora polskiego i dopiero On pokazuje jak go
związać wbrew planowi na papierze, aby nie piedolnął. Dlatego nikt kleru w tych
sprawach nie słucha bo to ukrainiec i węgier.

5. Data: 2015-10-08 22:07:41

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> [...]
> się sobie, w trosce o wzajemne szczęście. ,,Seks jest piękny, jeśli
> wyraża głęboką relację międzyludzką" - uzupełnia zakonnik

Wszystko się zgadza w tym co pisze p.Małgorzata Terlikowska. Tylko jak
sprawić by zaufanie i szacunek dla siebie i w stosunku do partnera były
prawdziwe a nie udawane i by wartości te były wynoszone z domów
rodzinnych partnerów.

Bo to co się w tej chwili dzieje w małżeństwach to "wypracowany" stan
równowagi chwiejnej opartej na równowadze siły w manipulowaniu tym
drugim. W takim układzie szacunek i zaufanie tak do siebie jak i do
partnera są tylko pozorne i dlatego gdy dzieci są już odchowane i
kobiety czują się mniej zagrożone doprowadzają do rozbicia rodziny by
uwolnić się od prostytucji małżeńskiej, którą mniej lub bardziej
świadomie uprawiają ze swoimi mężami dla zabezpieczenia siebie i dzieci.
Warto zwrócić uwagę na to, że problemy małżeńskie w większości małżeństw
narastają wraz ze wzrostem dzieci.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

6. Data: 2015-10-08 23:50:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 21:51:19 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
pouczał budowniczych mostów, mosty by stały?

> Ale większe mają pojęcie niż Ty. Mają pojęcie choćby z wysłuchiwania

Oczywiście, że tak. Astronomowie też nie byli na planetach i gwiazdach,
które opisują - i nikt lepiej od nich ich nie zna :-)

7. Data: 2015-10-08 23:59:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Oczywiście, że tak. Astronomowie też nie byli na planetach i gwiazdach,
które opisują - i nikt lepiej od nich ich nie zna :-)

I astronomowie uczą jak przeżyć na Uranie bo go widzieli przez teleskop? No to leć i
żyj zgodnie z tym co widzieli na Uranie, bez wylądowania i doświadczeń bezpośrednich,
które zmieniają po wylądowaniu mnóstwo teorii na temat co tam zastaniemy. Klerowi już
dawno udowodniono szkodliwość obsesji na temat rodziny i tego co między nogami, nie
zauważyłaś że mądre narody wyjebały to z wpływu na państwo i społeczeństwo i ludzie
nie słuchają tych bzdur, nawet jak jeden oszołom z drugim wibruje z ambonny młotem
pnełmatycznym, jak ludzie mają żyć w sypialni, bo dostaną zaburzeń i zboczeń?

8. Data: 2015-10-09 03:31:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
> [...]
> w trosce o wzajemne szczęście. ,,Seks jest piękny, jeśli wyraża głęboką
> relację międzyludzką" - uzupełnia zakonnik

Zawsze mnie to dziwiło że ludzie przywiązują jakąkolwiek wagę
do nauk jakie serwują im duchowni żyjący w celibacie na temat
życia w rodzinie czy też na temat życia seksualnego...
Czy Ty uważasz, że nauczyciel powinien mieć trochę praktyki
w temacie w którym wykłada innym nauki? Bo ja tak...

9. Data: 2015-10-09 03:36:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, że tak. Astronomowie też nie byli na planetach i gwiazdach,
> które opisują - i nikt lepiej od nich ich nie zna :-)

Astronomowie byli na planetach pośrednio, wysyłając tam sondy
kosmiczne i robiąc badania na tych planetach zdalnie...
Więc wiedzą o tych planetach więcej niż śmiertelnik.

W Twojej analogii astronom-ksiądz miałby pouczać na temat
Księżyca kogoś kto nie tylko na Księżyc poleciał ale tam na nim
spędził pół życia... a astronom-ksiądz tylko oglądał go przez lunetę.

Chciałabyś aby Twój chirurg był uczony wyłącznie przez
lekarza-teoretyka, który sam nigdy żadnej operacji nie zrobił?
Chciałabyś przyjąć lekcje ogrodnictwa od kogoś kto nigdy rąk
w ziemii nie zabrudził?

Czemu więc tylko w sprawach religii myślisz na opak?

10. Data: 2015-10-09 03:52:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
[...]

To nawet nie jest tak że oni nie mają praktyki, ale wręcz okaleczają związki i na to
jest tyle dowodów że życia przeciętniakowi by nie starczyło wszystkich przytoczyć. A
co do Ikselki, ty widziałeś kiedyś stalinowca co zwątpił w dobro stalina?
To są właśnie tacy osobnicy lub obornicy, wpatrzeni w stalina jak w obrazek i każda
krytyka szkodliwości stalina, stawia każdego jako karła reakcji imperialistycznej,
przekupionego przez dekadencki zachód, by pluć na wielkiego wodza i zbawce ludzkości.
To jest właśnie taki obornik, co nam zgotowali faszyzm i stalinizm, stalinizm upadł
to kolejny system ludobójczy jak kler. Tak jak w dzikich krajach, jak nie dyktator to
Ajatollah, jak nie Ajatollah to dyktator.

Klerykalny trybunał.
Oglądaliście uwagę?
Do XL - NTG
Panie Dulskie