Sennosc

1. Data: 2000-06-01 21:55:32

Temat: Sennosc
Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna przyznala mi sie dzisiaj ze od dluzszego czasu jest bardzo
senna caly czas chce jej sie spac o godzinie 22 00 ledwo trzyma sie na
nogach a jesli ma tylko czas to moze spac i 24 godziny na dobe.
Czy,m to jest spowodowane ?????

2. Data: 2000-06-02 05:41:29

Temat: Re: Sennosc
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy,m to jest spowodowane ?????

A o której wstaje?

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-06-02 07:30:53

Temat: Odp: Sennosc
Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy ostatnio dosc wczesnie okolo 5 rano z powodu matury a tak normalnie
to 9 do 10

4. Data: 2000-06-02 12:18:15

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy ostatnio dosc wczesnie okolo 5 rano z powodu matury a tak normalnie
> to 9 do 10

Ja wstaję o 6.21 i do 10 chodzę niewyspany, potem po obiedzie (po 16) chce
mi się z godzinkę spać i mogę siedzieć do północy. Wstając o 5 senność o 22
jest normalna.

--
Telewizja-schizowizja, otumania i ogłupia...
* piotr'ek * Volna Republika Olkusz *

5. Data: 2000-06-02 14:17:46

Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ale jej ale jak juz pisalem jej sie chce spac caly czas tzn caly dzien.
Dzisiaj miala robione badania nie wyszly najlepiej ma -70 cukru (nie znam
sie za bardzo ale wiem ze powinno byc sporo ponad 100)
:(((((((((((
Moze wiesz co to oznacza i jakie leczenie stosuje sie w takich sytuacjach ?

6. Data: 2000-06-03 02:41:32

Od: "Beata" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dafy" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
na
> nogach a jesli ma tylko czas to moze spac i 24 godziny na dobe.

Moze ciaza, ja mialam to samo tylko ze mnie spanie bralo o 8 wieczorem.
Beata

7. Data: 2000-06-03 09:25:51

Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ciaza, ja mialam to samo tylko ze mnie spanie bralo o 8 wieczorem.
> Beata

Nie strasz mnie prosze :))

8. Data: 2000-06-03 17:29:28

Od: "Beata" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dafy" <d...@g...pl> wrote in message

> Nie strasz mnie prosze :))

Nie strasze, naprawde. Ja sie dowiedzialam ze bylam w ciazy jak sie
wybralam w koncu do lekarza zeby mnie wyslal na badania bo wiecznie spac
mi sie chcialo.
Po badaniach zadzwonil do mnie lekarz i powiedzial ze jestem w ciazy.
Okazalo sie ze bylam w 5 tyg.
Beata.

9. Data: 2000-06-03 20:40:01

Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dafy <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:emPZ4.371$K...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Dzisiaj miala robione badania nie wyszly najlepiej ma -70 cukru (nie znam
> sie za bardzo ale wiem ze powinno byc sporo ponad 100)

Zwlaszcza gdyby miala byc cukrzykiem...
A wyniku mozesz jej pogratulowac...

pzdr
Ender

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-08-02 13:02:11

Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> senna caly czas chce jej sie spac o godzinie 22 00 ledwo trzyma sie na
> nogach a jesli ma tylko czas to moze spac i 24 godziny na dobe.

Mam dokładnie to samo. Lekarze mówią, że to niskie ciśnienie i zalecają
picie kawy.

uporczywa biegunka - proszę o radę i pomoc
!!!!!!!!!!!!!Różyczka wrodzona!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!Różyczka wrodzona!!!!!!!
Uwaga maturzysci i nauczyciele biologii!
odzywianie krazkow kregoslupa