Sennośc !!!!

1. Data: 2004-10-17 14:49:41

Temat: Sennośc !!!!
Od: "Łukasz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam anemii, jem witaminy a całymi dniami mi się chce spać,
magnez zażywam od 3 tyg ale niewiele mi pomaga,
co z tym zrobic pomocy ( jakie leki )

2. Data: 2004-10-17 18:15:37

Temat: Re: Sennośc !!!!
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 1...@n...onet.pl,
Od: Łukasz <r...@o...pl>
Było:
> nie mam anemii, jem witaminy a całymi dniami mi się chce spać,
> magnez zażywam od 3 tyg ale niewiele mi pomaga,
> co z tym zrobic pomocy ( jakie leki )

*Żadnych leków* ! *Zbadać krew a głównie cukier i holesterol* !
_Natychmiast_ !

Ja się wrobiłem dokładnie tak samo i teraz kupuję proszki za 200,00 zł
miesięcznie (bo z sercem też czekałem na szpital zamiast iść do lekarza)

Jeśli wszystko w porządku to nie bierz jednej rzeczy tylko jakiś komplet
przez miesiąc a póżniej zmiana (ja biorę Vigor i BodyMax) a później przerwa
i abarot :-) od nowa.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-10-17 18:17:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: ckuct3$qeo$...@a...news.tpi.pl,
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
*holesterol* !
A powinno:
*cholesterol* !
;-)

--------

4. Data: 2004-10-17 18:28:04

Od: "BB" <k...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mam anemii, jem witaminy a całymi dniami mi się chce spać,
> magnez zażywam od 3 tyg ale niewiele mi pomaga,
> co z tym zrobic pomocy ( jakie leki )

A może wystarczy tylko wreszcie dobrze się wyspać.

Błażej Banaszewski
k...@k...lm.pl
gg:187855

5. Data: 2004-10-17 18:43:04

Od: "Łukasz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez miesiąc a póżniej zmiana (ja biorę Vigor i BodyMax) a później przerwa

Krew niedawno badałem i wszystko jest oki

6. Data: 2004-10-17 18:58:24

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2004-10-17: Łukasz in <1...@n...onet.pl> wrote:

> nie mam anemii, jem witaminy a całymi dniami mi się chce spać,
> magnez zażywam od 3 tyg ale niewiele mi pomaga,
> co z tym zrobic pomocy ( jakie leki )

Wyspany/niewyspany? Masz jakąś prace biurową (siedzącą)?

--
Pozdrawiam.

7. Data: 2004-10-17 20:17:38

Od: "Łukasz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyspany/niewyspany? Masz jakąś prace biurową (siedzącą)?

wyspany po 8-10 godzin + w ciagu dnia, lat 20, szukający pracy, Zabrze, G.Ślask

8. Data: 2004-10-17 22:17:35

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> wyspany po 8-10 godzin + w ciagu dnia, lat 20, szukający pracy, Zabrze,
G.Ślask

może być deprecha, normalne u bezrobotnych

Marek (bezrobotny)

9. Data: 2004-10-18 20:38:10

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2004-10-17: Łukasz in <1...@n...onet.pl> wrote:

> wyspany po 8-10 godzin + w ciagu dnia, lat 20, szukający pracy, Zabrze, G.Ślask

To, że spisz tyle czasu to nie oznacza, że jesteś wyspany. Długość, a
jakość snu to dwie różne rzeczy, a Ty w ciągu dnia dosypiasz jeszcze.

Podejrzewam, że to właśnie brak zajęcia (o ile nie nudzisz się w ruchu)
powoduje tą senność - też tak czasami mam, jak nigdzie nie chce mi się
wyjść i siedzę przed kompem - nawet nie wiem jak dobrze bym się wyspał
to i tak zachce mi się spać. Jest to spowodowane chyba tym, że jak mało
ruchu jest to organizm przechodzi w tryb ,,econo'' (oszczędnościowy) no
i staje się człowiek trochę senny. Ja tak często mam na lekcjach - na
przerwie jak świat długi i szeroki to mi się jeszcze spać nie chciało,
albo na lekcji WFu.

Zupełnie inna sytuacja jest jak masz dużo ruchu, bądź pracujesz tam, gdzie
rzadko jest czas na siedzenie... Przykładowo jak cały dzień robisz częste
wypady do miasta, jakieś sporty uprawiasz czy jeszcze coś innego robisz co
wymaga właśnie ruchu to wtedy choćbyś się nie wyspał dobrze to organizm
często nie domaga się go, bo jest krótko mówiąc zajęty. :)

--
Pozdrawiam.

Fale mózgowe a fale dźwiękowe
KUPIĘ-giełda pytań II st. psychiatria
Zajady a moze cos innego
niskie cisnienie - czy to jest problem ?
woreczek