Sernik bez mielenia sera

1. Data: 2000-07-05 11:05:53

Temat: Re: Sernik bez mielenia sera
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hania <h...@c...pg.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jv3k3$g3r$...@k...task.gda.pl...

> Na jakiej wielkości blachę jest ten przepis?
> Hania

Ja piekę zawsze w formie od prodiża, takiego standardowego. Jak chcesz mogę
Ci jutro podać średnicę, muszę zmierzyć w domu :-)
Asia

1. Data: 2000-07-05 11:11:30

Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie!
Sprzedaja go w takich foliowych "kielbaskach".
Jest delikatny i bardzo rozdrobniony.

1. Data: 2000-07-05 13:39:40

Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można to cudo piec w prodiżu, takim zwykłym - niewielkim?

Jarek

1. Data: 2000-07-06 06:36:20

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Szolajski wrote:

> Nie dorobiłem się jeszcze maszynki do mielenia a chcę zrobić jakis dobry
> sernik

Nawet nie wiesz, jak mnie tym podbudowales. Do tej pory wydawalo mi sie, ze
jestem jakims dziwolagiem, skoro nie mam jeszcze maszynki "zmielonej", bo
kazdy sie dziwil, jak mozna sie nie dorobic - jeszcze - takiej rzeczy.
YUffff....widze, ze jest to jednak calkiem normalne zjawisko :)

Pozdrawiam,
robal - bez maszynki.

1. Data: 2000-07-06 09:47:20

Od: "Martucha" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalne normalne :))) Ja tez nie mam :))
Pozdrowionka,

MM

Uzytkownik "Gamon'" <r...@h...com> napisal w wiadomosci

1. Data: 2000-07-06 13:33:48

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Martucha wrote:

> Normalne normalne :))) Ja tez nie mam :))

HURRRRA!!!!! To moze klub bezmaszynkofcoof zalozymy? :) Takich, co to jak
robia ciasto, to szukaja przepisu, ktory nie wymaga mielenia, krecenia w
mikserze itp.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-07-06 13:43:30

Od: "Alicja NF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>HURRRRA!!!!! To moze klub bezmaszynkofcoof zalozymy? :) Takich, co to jak
>robia ciasto, to szukaja przepisu, ktory nie wymaga mielenia, krecenia w
>mikserze itp.

To ja sie tez zglaszam ;-)

ANF

1. Data: 2000-07-06 14:18:19

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' <r...@h...com> wrote in message

> HURRRRA!!!!! To moze klub bezmaszynkofcoof zalozymy? :)
A ja od wczoraj mam korkociag i otwieracz do konserw. Ale maszynki tez nie
mam. Mieszkam "na swoim" od miesiaca.
Asia :))

1. Data: 2000-07-06 23:57:31

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 01:33 PM 7/6/00 +0000, you wrote:

> [...]
>robia ciasto, to szukaja przepisu, ktory nie wymaga mielenia, krecenia w

:-)))
ja tez nie mam "maszynki mielacej", ale wszelkimi slimi i nakladami
wysilkow roznych zastepuje owe urzadzenie:-)
otoz, ser twarogowy na serniczek zostal ukrecony na puch i pyl w makutrze
sila meskich dloni (nie moich)
mak na makowiec zostal zmielony w mikserze-blenderze, takim koktajlowym
podobnie zostaly potraktowane orzechy wloskie na mazurek
musze przyznac ze pracy z tym wiecej, ale coz bylo robic..a efekt byl
zadowalajacy. Szczegolnie serniczek wyszedl super puszysty od tego
ucierania (ktore trwalo dobra godzine:-))

pozdrawiam
agnieszka
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-07-07 10:43:26

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@n...gov> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:4.2.0.58.20000706200150.00ab4dc0@POserver-s.
nih.gov...
> sila meskich dloni (nie moich)[...]
> pozdrawiam
> agnieszka

Zazdroszcze Ci tych meskich rak...
Czekam, kiedy moi synkowie podrosna na tyle, zeby ich zagonic do "meskich
prac" w kuchni.

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

szaszlyki
jak z kuchni
Bulgarska salatka - szopski salat czy jakos tak...
?!
grill + wegetarianin