Seromukoid

1. Data: 2003-01-10 18:04:53

Temat: Seromukoid
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałem w Internecie, ale znalazłem tylko na www.mediweb.pl
informację:
"Prawidłowa stężenie alfa1-globulin wynosi 2,1-3,5 g/l (3-5% całkowitego
stężenia białka).
Pawidłowe stężenie alfa2-globulin wynosi 4,9-7,0 g/l (7-10% całkowitego
stężenia białka)."
i nie wiem, jak to dopasować do wyniku z kartki, którą dzisiaj
otrzymałem: 110mg%
Podpowiedzcie (konkretnie, albo adresem strony), jaki jest zakres
prawidłowy dla tej jednostki.

--
Lejak
j...@p...onet.pl

2. Data: 2003-01-11 21:45:51

Temat: Odp: Seromukoid
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy przeliczyć mg% na g/l. Przeliczyłam :-) 110mg% to będze 1,1 g/l. A
normy dla g/l napisałeś :-)
Ja znam trochę inną normę dla alfa1-globulin: od 1,5 g/l.
Kasia

3. Data: 2003-01-12 10:50:15

Temat: Re: Seromukoid
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
g/l. A
> normy dla g/l napisałeś :-)
> Ja znam trochę inną normę dla alfa1-globulin: od 1,5 g/l.

Dzięki. Tak jakoś mi wychodziło, ale skoro wychodzi poza zakresem,
to chciałem mieć pewność.

--
Lejak
j...@p...onet.pl

rehabilitacja
Juz jestem po "podszyciu"....
Pocę się obficie...
Czy konstruktor Deliriusza Klemensa, Yoshinori Koga i Deliriusz Klemens to ta sama osoba ?
Sayonara [ot]