Serwetki szydelkowe

1. Data: 2002-02-28 10:25:00

Temat: Serwetki szydelkowe
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Poratujcie w biedzie. :-)
Super pilna sprawa. Mialam ja sie uczyc robic na szydelku, zrobilam jedna
nawet wg wzoru od Wkn, ale przy okazji ja teotetyk wytlumaczylam mamie jak
czyta sie te skomplikowane schematy i teraz mam za swoje. Mama chce nowe wzory!
Zrobila juz 4 serwetki wg schematow, ktore od Was dostalam i potrzebuje dla
niej nastepnych. Na dodatek sa wymagania: nie ma byc robiona z laczonych
elementow, ma byc dosc prosta z rozrysowanym schematem, a nie dlugi opis, a
najlepiej zeby jeszcze byly to spore serwety okragle albo prostokatne. Macie
cos takiego? Obiecalam mamie, ze zalatwie w "internecie":-)
Pomozcie
Macia

1. Data: 2002-02-28 10:45:38

Temat: Re: Serwetki szydelkowe
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Macie
> cos takiego? Obiecalam mamie, ze zalatwie w "internecie":-)

hehehe, ale sie wpuscilas w maliny :))

sprobuje cie jakos poratowac i cos wskanuje jutro.
sproboj mamusie uspokoic i zycze milego dziergania.

skrzacik

1. Data: 2002-02-28 10:54:50

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
Macie
> cos takiego? Obiecalam mamie, ze zalatwie w "internecie":-)

jasne Maciu, okrągłe duże i łatwe :-) Z rozrysowanymi wzorami :-)
zeskanuję razem z zaległymi firanami dla pewnej pani :-)

Wkn

1. Data: 2002-02-28 11:20:49

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> hehehe, ale sie wpuscilas w maliny :))
>
> sprobuje cie jakos poratowac i cos wskanuje jutro.
> sproboj mamusie uspokoic i zycze milego dziergania.

Juz wczoraj wieczorem mi sie oberwalo, ze sprawy nie zalatwilam od reki:-) Dzis
to chyba nawet sobie wydrukuje moj "rozpaczliwy" list, zeby mi uwierzyla, choc
nie mam pewnosci co mama mysli w ogole o internecie. Powiem Wam, ze chyba nawet
mi specjalnie nie wierzy, ze w ten sposob od nigdy nie widzianych osob mozna
cos dostac;-)
Dziekuje poczekamy ja cerpliwie, mama pewnie mniej.
Macia
PS. Wczoraj to jeszcze mi sie oberwalo, ze mama chce cos dla mnie zrobic, ja
jedynie mam przyniesc schemat, a dla mnie to taki problem:-)

1. Data: 2002-02-28 11:22:25

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne Maciu, okrągłe duże i łatwe :-) Z rozrysowanymi wzorami :-)
> zeskanuję razem z zaległymi firanami dla pewnej pani :-)
>
> Wkn

Ty najlepiej wiesz, jakie juz mamy:-).
Poczekam. Dzieki
Macia

1. Data: 2002-02-28 12:50:55

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ja
> jedynie mam przyniesc schemat, a dla mnie to taki problem:-)

biedaku, bardz, bardzo wspolczuje!
spreze sie i zaraz jak przyjde odszukam stosowne wzory i wrzuce do plecaka
coby nie zapomniec.

caluski

skrzacik

1. Data: 2002-02-28 13:46:56

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Macie
> cos takiego? Obiecalam mamie, ze zalatwie w "internecie":-)

Zerknij na moja strone, tam jest wielka, nie z elementow (chyba), taka w
winogrona, bedzie miala zajecie do wielkanocy:)

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-02-28 17:18:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zerknij na moja strone, tam jest wielka, nie z elementow (chyba), taka w
> winogrona, bedzie miala zajecie do wielkanocy:)
>
> Elzbieta
> http://strony.wp.pl/wp/tomella

tak, ta w winogrona jest niezła

wkn