Serwis www

1. Data: 2004-01-31 15:32:01

Temat: Serwis www
Od: "ziomek_tp" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem nowy na grupie wiec prosze o wyrozumialosc, otoz chcialbym sie
dowiedziec czy istnieje jakis serwis, strona www na ktorej to znajde porady
dot. min remontu miaszkania (gladz, panele podlogowe, glazura, terakota, itp
tzn jak ukladac, jakie narzedzia etc. )
pozdrawiam
ziomek_tp

1. Data: 2004-01-31 21:41:20

Temat: Re: Serwis www
Od: "Mack" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdź na www.google.pl i rzuć
porady "panele podłogowe" itd
google twoim przyjacielem!

--
>M<
{coś jak małe m, tylko że duże i ze skrzydełkami}

1. Data: 2004-02-01 08:43:40

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.01.2004 16:32, Użytkownik ziomek_tp napisał :

> Jestem nowy na grupie wiec prosze o wyrozumialosc
Dlatego też ... nie odeślę Cię na ag.bocznica.org ;-)

> [...]
> dot. min remontu miaszkania (gladz, panele podlogowe, glazura, terakota, itp

Serwis www najlepiej odpowiadający Twojemu zapotrzebowaniu/pytaniu to
www.google.pl - znajdziesz tam oprócz wyszukiwarki też archiwa grup
dyskusyjnych. Przejdź na zakładkę "Grupy Dyskusyjne" -> "Zaawansowane
wyszukiwanie w grupach dyskusyjnych". Przeszukaj grupy
news://pl.misc.budowanie i news://pl.rec.dom - znajdziesz tam odpowiedzi
na wwwwiiiiieeeeeeeeelllllllllllllleeeeeeeeee pytań.

Z serwisów "profilowanych" zajrzyj na www.murator.(com?).pl, portal
www.gazeta.pl też ma specjalną część dot. remontów itd.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Jakie drzewo przed dom?
Najniższa cena za 1m2 od developera
Wspólnota Mieszkańcow w blokach.
Drzwi harmonijkowe - ile cm po zlozeniu?
Czym wyczyścić boazerję ?