Serwisowanie kosiarki elektrycznej - olej?

1. Data: 2015-05-03 20:24:39

Temat: Serwisowanie kosiarki elektrycznej - olej?
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Posiadam kosiarkę elektryczną, starą niemiecką Karl Puhler, silnik 600W,
tarcza pod spodem z czterema trójkątnymi nożami "ząb rekina".
Ząbki sobie naostrzę, ale zastanawia mnie na wierzchu obudowy silnika
taki odkręcany przeźroczysty wziernik:
Po odkręceniu jest metalowy cyngiel i do niego wężyk jakby knot?
Do czego to jest?

http://zapodaj.net/c9025e61e1d6f.jpg.html
http://zapodaj.net/50ff74a58e273.jpg.html
Sieka ta kosa na tyle dobrze mój mały ogródeczek 400 metrów, że nie mam
zamiaru kupować hiper-super-plastiku z marketu, a nie chcę zajechać tego
staruszka.

--
Irokez