Sex

1. Data: 2000-06-20 13:32:57

Temat: Re: Sex
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

eliot wrote in message <8inq98$hts$1@h1.uw.edu.pl>...

>KRANOWA PRZYCZYNA WIELU GROZNYCH CHOROB!!!
>
>Pozdrawiam
>Eliot

Mineralna zdrowsza i bez babelkow wtedy nawet dwie szklanki.

Pozdrawiam :)
Marlena Lipinska

1. Data: 2000-06-20 13:54:10

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena Lipinska wrote in message <8inri1$id1$1@h1.uw.edu.pl>...

>Mineralna zdrowsza i bez babelkow wtedy nawet dwie szklanki.
>
>Pozdrawiam :)
>Marlena Lipinska
>
>Fajnie! Ale z prezerwatywa, czy bez ;)))
Pozdrawiam
Eliot

1. Data: 2000-06-20 14:25:36

Od: "Pajonk Hfat" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> wrote in message
> A tak na marginesie to najlepsza jest szklanka wody zamiast ;)) :))

No nie na tak skuteczna to sie chyba nie zdecyduje :-)
Pajonk

1. Data: 2000-06-20 19:28:47

Temat: Odp: Sex
Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Milena W. <a...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Woo35.29643$D...@n...tpnet.pl...
> związku. Teraz nie jestem z nikim związana. Zawsze uważałam, że jak jest
sie
> samemu, to można uprawiać seks z kim się tylko chce, bo przecież nie ma
sie
> wobec nikogo zobowiązań a seks można oddzielić od miłości. Ale czy to nie

Teeretycznie (i pewnie praktycznie ;-)) mozna, tylko jak to za jakis czas
wplynie na psychike pod katem przyszlego trwalego zwiazku. Jesli trafilas na
ksiazke J.Gray " Marsjanie i wenusjanki na randce" i przekartkowalas chocby
ja, ciekaw bede Twojego zdania.

Serdecznosci
Marek

1. Data: 2000-06-20 19:30:56

Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8inomd$h6a$...@h...uw.edu.pl...
> hormonalna zeby nikt sie nie czepial slowa "normalna" - nalezy przy nowym
> partnerze uzywac prezerwatywy do czasu pelnego zaufania.

Ja tam wole kolejnosc: najpierw zaufanie - pozniej sex. Wiesz ile radochy to
daje :-)))
Marek

1. Data: 2000-06-21 08:52:11

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

eliot napisal:

> [...]

Wedle upodoban ;)

Marlena

1. Data: 2000-06-21 08:53:58

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat wrote in message ...

>"Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> wrote in message
>
>No nie na tak skuteczna to sie chyba nie zdecyduje :-)
>Pajonk

W taki upal to tylko woda zamiast :)

Marlena

1. Data: 2000-06-21 08:54:35

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote in message <8iogv0$abp$1@helios.man.lublin.pl>...

> [...]
>dyskusyjnych napisał:8inomd$h6a$...@h...uw.edu.pl...
>
>Ja tam wole kolejnosc: najpierw zaufanie - pozniej sex. Wiesz ile radochy

Wiem :-)

Marlena

1. Data: 2000-06-21 09:05:59

Od: "Victoria" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam lekture strony www.antykoncepcja.pl
Tam rowniez jest wymieniona szklanka wody, ale oprocz niej sa tez inne... A
niedlugo bedzie uaktualniona i dopiero bedzie co wybierac...
Pozdrawiam
Victoria
Użytkownik Pajonk Hfat <p...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:A9L35.34907$D...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-06-21 13:20:37

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek <h...@b...umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8iogqv$a76$...@h...man.lublin.pl...

> sie
>
> Teeretycznie (i pewnie praktycznie ;-)) mozna, tylko jak to za jakis czas
> wplynie na psychike pod katem przyszlego trwalego zwiazku.

No, nie wiem, jak dla mnie (oczywiście na podstawie mojego własnego
doświadczenia) nie widzę tu żadnych zagrożeń typu "kobietom potrzebne jest
to i to, a tamto wpływa źle na ich psychikę i przyszłe związki".

Wydaje mi się, że zaprzeczanie własnej naturze w efekcie wpływa na psychikę
znacznie gorzej. :)

Pozdrawiam,
Diana

Re: Surfin' USA
inteligencja emocjonalna
LUDZIE SKRACAJCIE CYTATY !!! po raz kolejny
Miłość warunkowa
pytanie z rozmowy kwalifikacyjnej