Siarka.

11. Data: 2007-05-10 13:15:32

Temat: Re: Siarka.
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ty to je4sz? Po kiego grzyba trujesz roslinki owocowe chemikaliami?! Sa
przeciez nawozy naturalne. W tym wypadku najlepszy bylby kompost.

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisal w wiadomosci
l...

12. Data: 2007-05-10 13:44:26

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 May 2007, MM wrote:

> I ty to je4sz? Po kiego grzyba trujesz roslinki owocowe chemikaliami?! Sa
> przeciez nawozy naturalne. W tym wypadku najlepszy bylby kompost.

Bo Kolego, jest wolnosc. Ty sypiesz kompost, ja azotany.

Pozdr.

D.P.

13. Data: 2007-05-10 14:07:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> I ty to je4sz? Po kiego grzyba trujesz roslinki owocowe chemikaliami?! Sa
> przeciez nawozy naturalne. W tym wypadku najlepszy bylby kompost.

O jakim odczynie?

Zainteresowana, Basia.

14. Data: 2007-05-10 22:18:14

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> przeciez nawozy naturalne. W tym wypadku najlepszy bylby kompost.

Kompost? Na zakwaszanie podłoża?

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

15. Data: 2007-05-11 21:44:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f205jr$rd3$1@atlantis.news.tpi.pl Rafał Wolski
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał(a):

> Kompost? Na zakwaszanie podłoża?

Hejka. To może zakwaszać sokiem z rabarbaru? ;-)
Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

16. Data: 2007-05-12 10:31:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski napisał(a):

> Kompost? Na zakwaszanie podłoża?

Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma lasami, była sobie
szkółka kwiatowa a w niej zmyślny ogrodnik przygotowywał dla swoich
potrzeb - metodą kompostowania - ziemię liściową, darniową i wrzosową.
Po co to robił? No właśnie!
:-)
pozdr. Jerzy

17. Data: 2007-05-12 10:32:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> [...]
> szkółka kwiatowa a w niej zmyślny ogrodnik przygotowywał dla swoich
> potrzeb - metodą kompostowania - ziemię liściową, darniową i wrzosową.

Stosował torfy niskie i wysokie...

18. Data: 2007-05-12 22:49:50

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> potrzeb - metodą kompostowania - ziemię liściową, darniową i wrzosową.
> Po co to robił? No właśnie!
> :-)
> pozdr. Jerzy

Czyżby po to, żeby się przekonać, że nic mu z tego nie wyjdzie bez wymiany
całego podłoża?

19. Data: 2007-05-14 07:10:39

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 May 2007, Dirko wrote:

> W wiadomości news:f205jr$rd3$1@atlantis.news.tpi.pl Rafał Wolski

> Hejka. To może zakwaszać sokiem z rabarbaru? ;-)
> Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

Witam,

zakwaszanie kompotem jest dosyc skuteczne, lecz efekt jest krotkotrwaly.
Siarka ma za zadanie zwiazac wapn na stale w nierozpuszczalnym zwiazku,
przez co kolejne zakwaszanie np. torfem bedzie bardziej skuteczne.

Pozdr.

D.P.

Polystichum polyblepharum
czereśnie, morele