Siedźcie w domach, PROSZĘ.

11. Data: 2020-03-16 13:52:30

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.03.2020 o 01:32, XL pisze:
> https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=83068914
0784839&id=102705994695678&_rdr

> Ten ? lekarz ma rację!
> W krajach ,,okołochińskich" nie ma epidemii. Jak oni to robią?
> ??
> https://wiadomosci.onet.pl/politico/koronawirus-w-az
ji-o-przemycie-luskowcow-do-chin-i-sposobach-ich-sas
iadow-na/nv27h2y

Nie ma czasu na zaglądanie pod linki, jednak konkluzja jest jedna -
obecni lekarze i decydenci to zgraja patałachów bądź są to ludzi ze złą
wolą. Dlaczego tak  skrzętnie unikają oczywistej prawdy co do
skutecznego (i jedynego) lekarstwa na grypę.. Tym lekarstwem jest mocny
alkohol. Nie zliczę ile to już razy pozwolił mi uniknąć grypy polski
spirytus ew serbska śliwowica.

12. Data: 2020-03-16 13:57:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> to jeszcze zarazasz czy juz nie?
> ---
> Meza juz i tak zarazila. Pieklo jej nie minie ;P

wiedzialem, ze jestes pedalem, kurwa, wiedzialem
---
Co ci? Dyplom z biotechu nie zaPObiegl zwloknieniu mozgu? ;P
Ach co ten vir z wami wirabia ;)))

13. Data: 2020-03-16 14:01:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

skutecznego (i jedynego) lekarstwa na grypę.. Tym lekarstwem jest mocny
alkohol. Nie zliczę ile to już razy pozwolił mi uniknąć grypy polski
Zeby ich kler POwiesil za jajca za rozpijanie dezynfekcyjne naroda!? ;P
I jeszczem obwolana abstynencja przed beatyfikacjom Prymusa1000lecia :)

14. Data: 2020-03-16 14:18:51

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.03.2020 o 14:01, m...@g...com pisze:
> [...]
> Zeby ich kler POwiesil za jajca za rozpijanie dezynfekcyjne naroda!? ;P
> I jeszczem obwolana abstynencja przed beatyfikacjom Prymusa1000lecia :)

Może kler, a może jakieś inne względy mają na uwadze. Ale w sumie nie ma
mowy o jakimś rozpijaniu, choć oczywiście że im więcej tym lepiej, ale z
reguły gdy zaczyna łamać w kościach wystarczy szklanka mocnej gorzały i
do łóżka, rano wychodzisz spod pierzyny i pozostaje zapytać - grypa, a
co to takiego?..  A tu ci wymyślają - "szczepionka będzie najszybciej za
półtora roku"..

15. Data: 2020-03-16 14:52:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Ale to nie kwestia wudy co wygrzania siem z rozszerzonymi naczynmi wiec
i wyPOcenia. Sauna rownie dobra a efektow ubocznych zatrucia brak.
W koncu alkohole to trucizny jakkolwiek nie patrzec.

16. Data: 2020-03-16 15:24:35

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.03.20 um 10:49 schrieb gazebo:

> wiedzialem, ze jestes pedalem, kurwa, wiedzialem

Ktos mi radzi, zeby schowac sie w piwnicy i pedzic bimber. Nawyk z PRL-u.
U nas katastrofa, sklepy spozywcze, supermarkety, apteki, drogerie,
banki, stacje benzynowe, optycy maja pracowac (markety nawet dluzej i
tez w niedziele). Niestety sauny, plywalnie, kluby, dyskoteki i burdele
zamkna. Duza szansa dla online handlu, drive-ins, tindera itp.

Jak bedzie pogoda, to pojde w teren, a jak nie, to cwiczyc.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
13487131437

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

17. Data: 2020-03-16 15:59:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 12:57, m...@g...com pisze:

> wiedzialem, ze jestes pedalem, kurwa, wiedzialem
> ---
> Co ci? Dyplom z biotechu nie zaPObiegl zwloknieniu mozgu? ;P
> Ach co ten vir z wami wirabia ;)))

bardzo dobre, PYtanie, TO GDzie SIe chowasz?

--
gazebo

18. Data: 2020-03-16 16:05:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 14:24, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> zamkna. Duza szansa dla online handlu, drive-ins, tindera itp.
>
> Jak bedzie pogoda, to pojde w teren, a jak nie, to cwiczyc.

jak sie nie obruszysz na to samo wychodzi, benzyna tez spozywcza?

--
gazebo

19. Data: 2020-03-16 16:06:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 11:40, XL pisze:

> Nie wiem. Męża nie zaraziłam.

no to po za zawodach

--
gazebo

20. Data: 2020-03-16 16:06:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 12:52, Trybun pisze:
> [...]
> skutecznego (i jedynego) lekarstwa na grypę.. Tym lekarstwem jest mocny
> alkohol. Nie zliczę ile to już razy pozwolił mi uniknąć grypy polski

PRL rules, dzialalo

--
gazebo

Kviat widzów TVN ?