Silikonowe formy do pieczenia - ktos uzywal?

1. Data: 2003-11-24 10:44:43

Temat: Re: Silikonowe formy do pieczenia - ktos uzywal?
Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> a écrit dans le message
news: bpskd9$nq8$...@n...onet.pl...
> IMO te formy są fajne, żeby je obejrzeć jako ciekawostkę, ale nie wierzę w
> to, że ich cena jest w jakikolwiek sposób adekwatna, do zalet.
> Dla mnie ewidentną wyższość stanowią formy szklane. Cena nieporównywalnie
> niższa, a przynajmniej dokładnie widać jak się ciasto piecze.
> --
formy silikonowe, ktore rzeczywiscie swietnie sie sprawdzaja, gdy wchodzily
we Francji tez kosztowaly fortune, teraz mozna je kupic w carrefourze za 3-4
euro (np.forma do muffinow, albo magdalenek)
Trzeba troche poczekac, i w Polsce tez stanieja znacznie.

pzdr
fela

1. Data: 2003-11-24 10:50:49

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska napisał:

> IMO te formy są fajne, żeby je obejrzeć jako ciekawostkę, ale nie wierzę w
> to, że ich cena jest w jakikolwiek sposób adekwatna, do zalet.

Hmm, przyzwoita metalowa forma np. do babki kosztuje z 10+ euro, forme
silikonowa moge znalezc za jakies 15. Poniewaz przymierzam
sie do wymiany mojego wysluzonego zestawu foremek na nowe, zastanawiam
sie powaznie nad tymi z silikonu... Prawde mowiac rekomendacja
Wladyslawa Losia zdecydowanie mnie zachecila, wiec pewnie wkrotce
kupie jedna (chyba taka do tart, bo a) nie mam takiej z falowanym brzegiem,
b) zawsze mam problem z wyjmowaniem kruchego ciasta z metalowej foremki)
Wtedy napisze, co i jak.

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2003-11-24 11:10:43

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-11-24 at 11:44, f. wrote:
> [...]
> euro (np.forma do muffinow, albo magdalenek)
> Trzeba troche poczekac, i w Polsce tez stanieja znacznie.

Hmmm, w auchan sa znacznie drozsze...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-24 11:10:43

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-11-24 at 09:33, I.P. wrote:

> Masz racje, jezeli blacha sie "spisala", osobiscie nie mam zadnych klopotow,
> to dlaczego mam kupowac jakies "dziwadla", tylko dlatego, ze to nowosc.
> Zdania sa jak zwykle podzielone i te przeciw mowia, ze zle przenosic toto z
> ciastem do piekarnika(miekkie, niestabilne)
> Ilona

A bo blaszanych nie widzialam z takimi malenkimi wglebieniami... A ja
chce mikroskopijne tarteletki.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-24 11:43:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Dacko" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> silikonowa moge znalezc za jakies 15. Poniewaz przymierzam
> sie do wymiany mojego wysluzonego zestawu foremek na nowe, zastanawiam

A szklane rozważałaś? Ja naprawdę jestem szklanymi zachwycona.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-11-24 15:48:38

Od: "Goska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie pieklam w silikonowych formach, ale widzialam w Niemczech ze ze
kilkanascie euro jest komplet 3-4 form. A wiec taniej niz w Polsce.
Pozdrwaiam

1. Data: 2003-11-24 21:32:24

Temat: Odp: Silikonowe formy do pieczenia - ktos uzywal?
Od: "Basiek" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A szklane rozważałaś? Ja naprawdę jestem szklanymi zachwycona.

To ja może wypróbuję szklane, tylko, że też ich nie widziałam. Zawsze
myślałam, że to świetny pomysł piec w czymś takim, bo widać, czy ciasto się
nie przypala.
Barbara.

1. Data: 2003-11-24 21:45:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> To ja może wypróbuję szklane, tylko, że też ich nie widziałam. Zawsze
> myślałam, że to świetny pomysł piec w czymś takim, bo widać, czy ciasto
się
> nie przypala.

W Warszawie są we wszystkich hipermarketach...

1. Data: 2003-11-25 07:29:02

Od: "Basiek" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie są we wszystkich hipermarketach...

W Poznaniu jeszcze nigdzie ich niestety nie spotkalam, ale przed Swietami
musze zaczac intensywniej szukac.
Dzieki.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2003-11-25 08:35:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Poznaniu jeszcze nigdzie ich niestety nie spotkalam, ale przed Swietami
> musze zaczac intensywniej szukac.

One nie leżą obok metalowych form do ciasta, ale obok żaroodpornych
ceramicznych brytfanien do pieczenia mięsa. Niby ten sam dział, ale trzeba
spojrzeć w inne miejsce.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl