Silit, miedzian i ... Białobok.

1. Data: 2002-04-08 07:33:41

Temat: Silit, miedzian i ... Białobok.
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Sz. Grupowiczów,
Tytuł może niewątpliwie mylić. Na wstępie wyjaśniam - nie zamierzam
traktować Białoboka żadną chemią :-)

Dwa krótkie pytania.
1. Czy nie jest już za późno na profilaktyczne pryskanie drzew i krzewów
(mają pąki, niektóre liście). Tak sobie myślę, że gdybym zmniejszył nieco
stężenie preparatów to mógłbym jeszcze "zawalczyć" :)

2. Czy wie ktoś z Was gdzie (najchętniej okolice Warszawy) mogę dostać
Białoboka ? Tu jednak słowo komentarza. Spotkałem się z różnym nazewnictwem
różnych roślin. Mi chodzi o odmianę świerka z jasnożółtymi przyrostami,
które z czasem bledną aby w końcu przybrać odcień jasno-niebieskawy.

Dzięki za cenne podpowiedzi,
pozdrawiam,
Marcin

2. Data: 2002-04-09 06:09:49

Temat: RE: Silit, miedzian i ... Białobok.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marcin

(...)
Witam Sz. Grupowiczów,

--

Picea pungens "Bialobok"-igly na wiosne jasnozolte.Znaleziony przed II wojna
swiatowa w Lublinie przez prof.Jana Bialoboka i na jego czesc

3. Data: 2002-04-09 07:43:03

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obecnie bardzo rozpowszechniony nie powinno byc klopotu z nabyciem.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Sklep Melon - Puławska 444 lub Dartpol - przy SGGW szklarnie - po drugiej
stronie Wisły - niezły sklep przy Płochocińskiej - droga Żerań - Nieporęt.
Pozdr
Jack

4. Data: 2002-04-09 08:41:27

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś wielki :-)
Stokrotne dzięki. Pozdrawiam,
Marcin

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
drugiej
> stronie Wisły - niezły sklep przy Płochocińskiej - droga Żerań - Nieporęt.

Żwir wokół róży ?
byla imprezka (ogrodnicza)
Re: Róże pnące
Laurus nobilis - gdzie można kupi