Silny ból brzucha, ogólne rozbicie

1. Data: 2009-09-02 08:44:01

Temat: Silny ból brzucha, ogólne rozbicie
Od: Hexio <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od 4 dni mam ostre bóle brzucha w okolicy wątroby, zawroty głowy,
zaburzenia widzenia, problemy z koncentracją, opóźnioną reakcję.
Wczoraj byłem u lekarza, mam zrobić USG i badania krwi.
Niestety USG dopiero za 2 tygodnie, a ja czuję się jak wrak.
Doradzicie coś?

Pozdrawiam.

2. Data: 2009-09-02 19:03:09

Temat: Re: Silny ból brzucha, ogólne rozbicie
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 2 Sep 2009 01:44:01 -0700 (PDT) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Hexio, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Niestety USG dopiero za 2 tygodnie,

Zrobic usg wczesniej, chocby prywatnie?

--