Silnyy uraz w głowe

1. Data: 2003-06-07 13:45:11

Temat: Silnyy uraz w głowe
Od: "Arti" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu przewróciłem sie do tyłu i uderzyłem głową w parkiet, od tego
czasu boli mnie powierzchnia głowy w prominiu 3-4 cm.
Czy mógł zrobić sie krwiak?
Jakie są objawy wstrząsu?
Gdzie w Warszawie szybko zrobić badania, jakie i za ile?

2. Data: 2003-06-07 15:56:19

Temat: Re: Silnyy uraz w głowe
Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arti" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy mógł zrobić sie krwiak?
> Jakie są objawy wstrząsu?
> Gdzie w Warszawie szybko zrobić badania, jakie i za ile?

Mógł. Objawy: nie pamieta sie wypadku, wymioty, boli głowa, utrata
przytomnosci po uderzeniu

3. Data: 2003-06-07 17:12:57

Od: "Arti" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matka w służbie zdrowia pracuję wiec chce ominąc miejscowy szpital aby
odrazu nie denerwować mamy :)

4. Data: 2003-06-07 17:26:40

Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matka w służbie zdrowia pracuję wiec chce ominąc miejscowy szpital aby
> odrazu nie denerwować mamy :)
>
> Nie jestem z Wawy więc nie moge pomóc.:-)

Nawilżacz do respiratora - potrzebna instrukcja
[kibel do Fordonu] dziś w Fordonie?
nystatyna i daktarin
wolontariat
Za duza dawka Oxazepamu