Sine, obolałe oczy

1. Data: 2007-03-08 20:24:37

Temat: Sine, obolałe oczy
Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wielu lat (obecnie mam 23) mam sine (fioletowo-żółte) oczy (dokładniej
miejsce pod gałkami ocznymi, niektórzy w miejscu tym mają wory). Dosyć często
też bolą mnie oczodoły (miejsce w którym umieszczona jest gałka oczna). Moje
prawe oko choruje na astygmatyzm (-3). Śpie po 7-10 godzin. Nie pale papierosów.
Nie ćpam. raczej zdrowo się odżywiam. Mam prawidłowe wyniki krwi (wraz z
hormonami tarczycy), moczu, kału. Siedząc przed monitorem komputera lub
oglądając telewizje na oczach mam okulary (cylindry na astygmatyzm).

Co może być przyczyną sinych, obolałych oczów? Jak się tego pozbyć?

2. Data: 2007-03-08 22:31:05

Temat: Re: Sine, obolałe oczy
Od: agatahevelke <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szafir lecz nieoszlifowany napisał(a):
> [...]
> oglądając telewizje na oczach mam okulary (cylindry na astygmatyzm).
>
> Co może być przyczyną sinych, obolałych oczów? Jak się tego pozbyć?

wizyta u lekarza pozwoli wyjaśNIć czy to problem czy uroda

3. Data: 2007-03-08 22:31:16

Od: agatahevelke <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-03-08 22:31:34

Od: agatahevelke <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-03-08 22:32:04

Od: agatahevelke <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-03-11 22:45:59

Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pomogliście mi:(

7. Data: 2007-03-12 00:04:52

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 23:45, "szafir lecz nieoszlifowany"
<c...@o...pl> wrote:
> Nie pomogliście mi:(

Jak to?:) Cztery razy proponowali Ci wizytę u lekarza :)
Morfologię robiłeś/aś, tak? Żelazo? Ferrytyna?
Możesz sprawdzić wątrobę. USG i badania krwi (próby wątrobowe,
bilirubina; i HCV, HBs dla świętego spokoju).
Aha, i zwróć uwagę na nerki. (Poziom mocznika i kreatyniny we krwi +
badanie moczu).
Ten ból natomiast najbardziej mi podpada pod tarczycę (nadczynność),
lub jaskrę, ale to rozumiem już zostało wykluczone?

Pozdrawiam,
Maja

8. Data: 2007-03-12 12:56:46

Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ten ból natomiast najbardziej mi podpada pod tarczycę (nadczynność),
> lub jaskrę, ale to rozumiem już zostało wykluczone?

wszystkie wymienione badania (może za wyjątkiem próby wątrobowej)+badanie kału
miałem przeprowadzane, jedynie badanie USG wykazało, że mam w żołądku powietrze
na czczo (na tle nerwowym),

9. Data: 2007-03-12 13:56:27

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 13:56, "szafir lecz nieoszlifowany"
<c...@o...pl> wrote:

> wszystkie wymienione badania (może za wyjątkiem próby wątrobowej)+badanie kału
> miałem przeprowadzane, jedynie badanie USG wykazało, że mam w żołądku powietrze
> na czczo (na tle nerwowym),

W takim razie, nie wiem, czy uda się komuś pomóc na odległość.
Te sińce należałoby dokładnie obejrzeć, a oczy (w sensie gałki oczne)
- no cóż, jeśli u okulisty (dobrego!) już byłeś - może powinien
zobaczyć i zbadać neurolog... U neurologa nie byłeś, prawda? Może
należałoby.
A czy miałeś robione USG gałek ocznych? Mogłoby okazać się przydatne.
Poza tym układ krążenia - serducho w porządku?
I czy nie występuje u Ciebie zatrzymanie płynów? Czy organizm jest
prawidłowo odwadniany (i nawadniany)? Czy miałeś sprawdzane dobowe
wydalanie moczu? Może jest zachwiana równowaga elektrolitowa?
Jednak ta wątroba nie daje mi spokoju... Z tego co zrozumiałam, nie
zawsze miałeś te sińce... Na Twoim miejscu próby wątrobowe bym jednak
wykonała.

Pozdrawiam,
Maja

10. Data: 2007-03-13 13:53:26

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie słuchaj ich wszystkich - na pewno się nie znają... zagnieć ślinę z
gliną i żabią skórą, pomieszaj z fusami herbaty i przyłóż na bolące
miejsce na dziesięć zdrowasiek... żeby nie było wątpliwości -
żartuję...ręce już opadają idź do lekarza i tyle

rana wewnatrz jamy ustnej
MON - badanie krwi
Badanie krwi
skierowanie - dlaczego do konkretnej placowki - paranoja
nowotwor odbytnicy (wroclaw)