Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc

1. Data: 2011-11-07 21:42:28

Temat: Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
Od: "klikeusz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Potrzebuję pomocy ludzi znających się psychologii! Natychmiast!
Sprawa jest tragiczna. Jakieś 3 miesiące temu mój starszy brat (23 lata) i
młodsza siostra (17 lat) pojechali na wesele do kuzyna. Ja zostałem w domu bo
byłem chory na grypę. Rodzice nie chcieli jechać. Gdy rodzeństwo wróciło było
koło 3 nad ranem. Oboje byli pijani, siostra mocno, znajomi ich odwieźli.
Poszli do pokoju brata i zacząłem słyszeć pojękiwania. Cicho podszedłem i
zajrzałem przez drzwi. Okazało się, że brat uprawia seks z siostrą, która nie
wiedziała gdzie jest i była zamroczona alkoholem. Byłem zszokowany i wróciłem
do siebie. Rano nic nie mówiłem a siostra nic nie pamiętała i nie czuła.
Ostatnio okazało się, że siostra jest w 3 miesiącu ciąży. Zaklina się, że z
nikim nie współżyła i jest dziewicą. Brat chyba też nic nie pamięta. Tylko ja
wiem, że Zuza (moja siostra) jest w ciąży z Alfredem (moim bratem). Nie wiem
co robić. Błagam pomóżcie mi, nie chcę żeby moja rodzina cierpiała, chcę żeby
byli szczęśliwi. Nie wiem co robić!!! Błagam o pomoc i radę!!!

klikeusz

2. Data: 2011-11-07 22:03:48

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-07 22:42, klikeusz wrote:
> [...]

Już Ci się zudziło trollowanie na podatkach?

Piotrek

3. Data: 2011-11-07 22:08:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Nov 2011 23:03:48 +0100, Piotrek napisał(a):

> Już Ci się zudziło trollowanie na podatkach?

Tak też pomyślałam.

4. Data: 2011-11-08 07:38:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

> Już Ci się zudziło trollowanie na podatkach?

A tam też w związku z ciążą było? Błagał o odpis z podatków?

Qra

5. Data: 2011-11-08 07:50:54

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-08 08:38, Qrczak wrote:
> A tam też w związku z ciążą było? Błagał o odpis z podatków?

Nie. Opowiadał fantasmagorie o bracie, który zarobił jakieś M$ w Chinach
czy też innym Hongkongu. A następnie straszył chińskimi triadami :-)

Czyli postarał się zdecydowanie lepiej niż tu, z jakąś banalną ciążą. No
i ... potencjalną aborcją w tle, ażeby tak nieco podgrzać atmosferę bo
flejm zdaje się przygasać.

Piotrek

6. Data: 2011-11-11 16:02:16

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j99jc4$1ng$1@inews.gazeta.pl>,
k...@g...pl says...

> [...]
> wiedziała gdzie jest i była zamroczona alkoholem. Byłem zszokowany i wróciłem
> do siebie. Rano nic nie mówiłem a siostra nic nie pamiętała i nie czuła.
> Ostatnio okazało się, że siostra jest w 3 miesi?cu ci?ży. Zaklina się, że z
> nikim nie współżyła i jest dziewic?. Brat chyba też nic nie pamięta. Tylko ja
> wiem, że Zuza (moja siostra) jest w ci?ży z Alfredem (moim bratem). Nie wiem
> co robić. Błagam pomóżcie mi, nie chcę żeby moja rodzina cierpiała, chcę żeby
> byli szczę?liwi. Nie wiem co robić!!! Błagam o pomoc i radę!!!

Nic nie robić? :> Zakaz współżycia pomiędzy rodzeństwem wynika z
uwarunkowań kulturowych [aczkolwiek nawet Kościół zgadza się na
małżeństwa z dalszym rodzeństwem]. Jakiś czas później
udowodniono niestosowność tychźe medycznie [genetycznie], ale
.... ludzie są ludźmi - należy dać im błądzić.

PF

na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...
In vitro nie tak hop-siup...