Skąd się biorą te piekielne szkodniki w domu?

1. Data: 2000-09-05 12:22:05

Temat: Skąd się biorą te piekielne szkodniki w domu?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Z wyjątkiem wełnowców przećwiczyłam już chyba wszelkie
paskudztwo: mszyce, mączliki, przędziorki, tarczniki, ziemiórki. Pozbywam
się tego systematycznie, mączlików na fuksjach np. razem z liśćmi jesienią.
Wiosną przesadzam do świeżej ziemi, mija troszkę czasu... i bingo! znów
muszę rozgniatać, pryskać, ogólnie męczyć się. I co gorzej, robale w tym
roku zaczęły przelatywać na rośliny w ogródku. Czy jest JAKIKOLWIEK sposób,
żeby tak na amen to świństwo wykończyć?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-09-05 13:08:09

Temat: Re: Skąd się biorą te piekielne szkodniki w domu?
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8p2ojq$2j0$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> muszę rozgniatać, pryskać, ogólnie męczyć się. I co gorzej, robale w tym
> roku zaczęły przelatywać na rośliny w ogródku. Czy jest JAKIKOLWIEK
na amen? Pozbąź się... eeeeeeeeee to nie dla ciebie rada.
Wypróbuj Tender PROMECO. Ekologiczny i b. skuteczny, przy okazji może służyć
do uzdatniania wody na działce.
Pozdrawiam, Jerzy.

3. Data: 2000-09-05 14:12:05

Temat: Odp: Skąd się biorą te piekielne szkodniki w domu?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8p2r5j$fms$...@s...icm.edu.pl...

Czy jest JAKIKOLWIEK
> [...]

> na amen? Pozbąź się... eeeeeeeeee to nie dla ciebie rada.
> Wypróbuj Tender PROMECO. Ekologiczny i b. skuteczny, przy okazji może

Wody nie mam (tylko w kranie), więc odpada, ale co to jest ten Tender? Nie
widziałam, nie słyszałam, nie czytałam (jak 3 małpy).

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-09-05 14:40:10

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wody nie mam (tylko w kranie), więc odpada, ale co to jest ten Tender? Nie
> widziałam, nie słyszałam, nie czytałam (jak 3 małpy).
Preparat Dezynfekcyjny o Szerokim Zastosowaniu.
T. jest [...] nie-toksycznym, -kancerogennym, -palnym, -szkodliwym dla ludzi
i zwierząt.
Ulega biodeg w 100%... Niszczy natomiast bakterie, wirusy, pleśnie,
pierwotniaki chorobotwórcze, grzyby.
Stosuję z dobrym skutkiem do wielu rzeczy. I parę roślin też wyleczył. O
czym już nawet pisałem chyba Jarkowi.
Więcej niech ci powie dystrybutor PNM. Był tu nawet gdzieś przed chwilą i
cos oferował.
O jest INSEKTENKILLER, to też cię może zainteresować na te większe. Znajdź
BERNI.
Pozdrawiam, Jerzy.

5. Data: 2000-09-07 09:25:19

Od: Gamon' <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Wody nie mam (tylko w kranie), więc odpada, ale co to jest ten Tender? Nie
> widziałam, nie słyszałam, nie czytałam (jak 3 małpy).

Malpki byly cztery (tylko tej czwartej wstydza sie pokazywac) :]

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2000-09-07 09:28:52

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Malpki byly cztery (tylko tej czwartej wstydza sie pokazywac) :]
>
> Pozdrawiam,
> robal.
Oooo,zaciekawilas mnie.
A co robila?
Juras

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

7. Data: 2000-09-07 10:50:09

Temat: Re: PS.
Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Jak znajde gdzies ten rysunke, to zeskanuje :)

A wlasnymi slowami?
Juras

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

8. Data: 2000-09-07 11:35:35

Od: Gamon' <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Oooo,zaciekawilas mnie.
> A co robila?

Zaslanial sie dokladnie tak, jak faceci lubia :) (wystarczy sie przyjrzec)

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2000-09-07 11:36:04

Temat: PS.
Od: Gamon' <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2000-09-08 06:49:38

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa interpretacja ale Jezeli pierwsze 3 malpki nie beda mowic,sluchac
,ogladac to czego nie bedzie robic ta 4?
Juras