Skąd załatwić transport/przyczepę?

1. Data: 2015-05-16 18:00:22

Temat: Skąd załatwić transport/przyczepę?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję przewieźć w obrębie Krakowa (trasa z rejonu Woli Duchackiej do
rejonów Zabierzowa) trochę ciężkich rzeczy typu: kilka betonowych słupków
ogrodzeniowych, kilkanaście płytek chodnikowych, ze dwie-trzy taczki gruzu
ceglanego, itp, itd...

Gdzie w Krakowię pożyczę stosowne auto z przyczepą lub wynajmę transport?
Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?

Ktoś przerabiał podobną sprawę u siebie i zechciałby doradzić coś
sensownego?

2. Data: 2015-05-17 08:19:26

Temat: Re: Skąd załatwić transport/przyczepę?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-16 o 18:00, Pszemol pisze:
> Potrzebuję przewieźć w obrębie Krakowa (trasa z rejonu Woli Duchackiej
> do rejonów Zabierzowa) trochę ciężkich rzeczy typu: kilka betonowych
> słupków ogrodzeniowych,
http://www.taxi-bagazowe.com.pl/
Widzę tu jednak pewien minus: cena 49 zł/godz Krakusowi może się wydawać
zaporowa ;-)
Jacek

3. Data: 2015-05-17 11:09:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 May 2015 08:19:26 +0200, Jacek napisał(a):

> http://www.taxi-bagazowe.com.pl/
> Widzę tu jednak pewien minus: cena 49 zł/godz Krakusowi może się wydawać
> zaporowa ;-)
> Jacek

Dobrze, że nie jest z Poznania - bo by trza oferować darmową usługę i
jeszcze z poczęstunkiem ;-))
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

4. Data: 2015-05-17 11:44:24

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?
>
> Ktoś przerabiał podobną sprawę u siebie i zechciałby doradzić coś
Jak dysponujesz samochodem z hakiem to najprościej (nie najlepiej)
wypożyczyć przyczepkę na Statoilu (na stacji benzynowej) za chyba 30zł/dobę.

Taniej i na pewno większe przyczepki wynajmiesz w firmach, które mają
do wynajęcia przyczepki na dni/godziny (poszukasz lokalnych w Krakowie).
W moim mieście można znaleźć małe od 20zł. A za 30zł to takie duże,
że przeprowadzkę mieszkania zrobiłem. Jak masz to zaplandekowane
to nie widać co wieziesz i nikłe prawdopodobieństwo, że jakiś
misio w niebieskim mundurku będzie sprawdzał Twoje prawko (zakładając
że nie masz "na przyczepki")

5. Data: 2015-05-17 11:47:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 May 2015 11:44:24 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
> to nie widać co wieziesz i nikłe prawdopodobieństwo, że jakiś
> misio w niebieskim mundurku będzie sprawdzał Twoje prawko (zakładając

Chyba że by (nie "żeby") sprawdził. Przed wyborami.

6. Data: 2015-05-17 12:33:29

Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <a...@s...pl> napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
> do wynajęcia przyczepki na dni/godziny (poszukasz lokalnych w Krakowie).
> W moim mieście można znaleźć małe od 20zł. A za 30zł to takie duże,

A jakie to miasto?
Ew. czy takie ceny za dużą przyczepkę mogą też być w Poznaniu?
Bo znalazłem, ale za 50 zł.

7. Data: 2015-05-17 13:22:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <a...@s...pl> wrote in message
> [...]
> misio w niebieskim mundurku będzie sprawdzał Twoje prawko
> (zakładając że nie masz "na przyczepki")

Rzuciłbyś jako punktem odniesienia jakimiś konkretami jak nazwa firmy?
Bo 30zł za dobę brzmi dużo lepiej niż 50zł/godzinę przy uwzględnieniu
że ładunek to łamiący-plecy beton i machać się tym szybko nie da...
Nawet jak bym szwagra zwerbował ;-)

8. Data: 2015-05-17 13:24:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, że nie jest z Poznania - bo by trza oferować darmową usługę
> i jeszcze z poczęstunkiem ;-))

Tak, 50zł/godzinę to może okazać się względnie dużo, bo "ładunek"
to po prostu śmieci (gruz) z działki w Krakowie gdzie te słupki leżą
i zawadzają a ktoś sobie chce wyczyścić działkę pod trawniczek
a ja sobie chętnie ten gruz przyjmę i go chcę przewieźć do siebie
aby nim umocnić brzeg strumyka przepływającego przez nasze
"włości", przygotować przed następnym sezonem powodziowym... :)
Taniej mi chyba wyjdzie wydłubanie dużych kamieni gdzieś lokalnie
i pojeżdzenie sobie z nimi pół dnia na taczkach niż wożenie gruzu z Krakowa
:-)

9. Data: 2015-05-17 13:26:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
> [...]
.pl...

> A jakie to miasto?
> Ew. czy takie ceny za dużą przyczepkę mogą też być w Poznaniu?

Brzmi to bardzo tanio, bo małą osobówkę (Nissan Micra/Opel Corsa)
z wypożyczalni można mieć najtaniej w Krakowie za jakieś 23 euro/dzień...

10. Data: 2015-05-17 13:36:21

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

> Widzę tu jednak pewien minus: cena 49 zł/godz Krakusowi może się wydawać
> zaporowa ;-)

Hejka. Nie ma nic za darmo, nie ma nic za darmo...
Pozdrawiam reklamowo Ja...cki

Bez
Zaproszenie na Fotowoltaiczne.org
Krążki do wysiewu - c.d.
Śliwki robaczywki :-)
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)