Skalik meble sosnowe

1. Data: 2005-04-14 08:36:59

Temat: Skalik meble sosnowe
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie, dobrzy ludzie. Nigdzie, ale to nigdzie nie mogę znaleźć
ich strony. Może nie mają? Ale telefonu i adresu też nie mogę
znaleźć, a chyba niemożliwe, żeby nie mieli? :) Najpewniejnźle
szukam, ale nie mam już pomysłu, jak i gdzie szukać dalej. W
sklepach oczywiście danych Skalika nikt mi nie poda. :>
Poratujcie, pliiiiiz.
A może ktoś zamawiał ich meble? Jakie macie doświadczenia?

--
Pozdrowieństwa,
Daga

2. Data: 2005-04-14 09:54:47

Temat: Re: Skalik meble sosnowe
Od: "annikka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
onet.pl...
> [...]
> szukam, ale nie mam już pomysłu, jak i gdzie szukać dalej. W
> sklepach oczywiście danych Skalika nikt mi nie poda. :>

http://www.pf.pl/portal/YP5?id=5378118&catid=6795 ?

Pozdrawiam
annikka

3. Data: 2005-04-14 09:59:24

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka pisze w news:d3lelp$g4k$1@news.onet.pl

> http://www.pf.pl/portal/YP5?id=5378118&catid=6795 ?

Dzięki. :)
To na pewno oni? Zresztą, zadzwonię, to pewnie się dowiem. :)))

4. Data: 2005-04-15 08:39:07

Od: Adam74 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 10:36:59 +0200, Daga napisał(a):

> [...]
> Poratujcie, pliiiiiz.
> A może ktoś zamawiał ich meble? Jakie macie doświadczenia?

http://www.skalik.pl/ Czy chodzi Ci o te meble? Jezeli o te to moge Ci
podeslac zdjatka bo niedawno (z miesiac temu) kupilismy kilka z nich. W
kolorze nr 3 (ciemny braz) bez uchwytow (mocowalismy takie fajne z obi za 9
zl szt. http://www.nomet.pl/?k_id=p_1&id=561&offset=117 - efekt super).
Meble sa super (wygladem bo do trwalosci to jeszcze nie wiemy - wiadomo
sosna jest miekka). Wszyscy znajomi, ktorzy nas odwiedzaja podziwiaja i
nawet jedni dopytywali sie ile nas kosztowalo sciagniecie mebli ze Szwecji
;-)) Meble sa bardzo sobrze opakowane do transportu (trzy warstwy - pianka,
folia i karton). My kupowalismy co prawda nie besposrednio u skalika ale w
Olsztynie w dalexie (za zestaw bez uchwytow - oddzielnie 24 uchwyty to nie
cale 240 zl) dalismy 3000 zl, a w sklad weszlo - komoda "TOKYO" 5, komoda
"RTV-M" (pod telewizor), komoda "M 5 S", "N 33" (barek ale musimy jedna
polke podniesc), witryna
"47 w 2 LEWA" (tutaj niestety musielismy zastosowac inny uchwyt do drzwi
http://www.nomet.pl/?k_id=p_1&id=357&offset=9).
No i to chyba tyle. A ha w komodzie pod tv jest do wymiany polka, no i
jedna szyflada ma za duzo otworkow (sam to zrobilem) i tak sie zastanawiamy
czy lepiej wymienic front czy zaszpachlowac ale i tak nikt tego nie wiedzi
(szyflada na samym dole pod barkiem).

PZDR
Adam

5. Data: 2005-04-15 09:12:28

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam74 pisze w news:obx7aql56i6.1owzoeepe4dqa$.dlg@40tude.net

> http://www.skalik.pl/ Czy chodzi Ci o te meble? Jezeli o te to moge Ci
> podeslac zdjatka bo niedawno (z miesiac temu) kupilismy kilka z nich.

Tak, to oni! Gdzieś Ty wyszperał ten adres? Oni chyba do kodu
no-follow wrzucili. :)
Zdjęciami jestem bardzo, ale to bardzo zainteresowana. I proszę o
wszystkie, jakie masz. :) Nawet nie wiedziałam, że oni robią
meble w różnych kolorach. Na stronie też nie widzę próbkownika...
ale ona u mnie coś opornie działa.

A mebelkami jestem zachwycona. I ponoć Skalik stosuje lakiery
ekologiczne, które nie wydzielają odoru... prawda to? Na razie
mam sosnową szafę od innego producenta i od 2 tygodni nie mogę
się wprowadzaić do mieszkania, bo wciąż nie da się wejść - lakier
nie chce wywietrzeć. :)

6. Data: 2005-04-15 10:45:26

Od: Adam74 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2005 11:12:28 +0200, Daga napisał(a):

> Tak, to oni! Gdzieś Ty wyszperał ten adres? Oni chyba do kodu
> no-follow wrzucili. :)

Hmm a wiec tak historia jest dluga ;-)) Moja siostra te meble ma juz z 10
lat (ale w kolorze sosna ;-)) I tak nie zabardzo chcielismy je kupic bo wg
nas (podkreslam) sam lakier bezbarwny na sosnie nas nie pociaga, ale w
kolorze, ktory teraz mamy to sa extra. A adres mamy z ulotki reklamowej
(chyba, nie pamietam).

> Zdjęciami jestem bardzo, ale to bardzo zainteresowana. I proszę o
> wszystkie, jakie masz. :)

Zrobie kilka ;-)) I jutro podesle na priva jak juz pisalem.

> Nawet nie wiedziałam, że oni robią
> meble w różnych kolorach. Na stronie też nie widzę próbkownika...
> ale ona u mnie coś opornie działa.

Na stronie fakt kolorow nie ma. A nawet na tych deseczkach za bardzo nie
widac. My widzielismy natomiast kolory juz na meblach.

> [...]
> mam sosnową szafę od innego producenta i od 2 tygodni nie mogę
> się wprowadzaić do mieszkania, bo wciąż nie da się wejść - lakier

Hmm troche tam czyms smierdzialo ale raczej byl to zapach a nie odor. A
teraz juz chyba nic oprocz drewna nie czuc.
No coz my na poczatku chcielismy kupic meble drewniane (jest tego wiele ale
ceny) i tak przypadkiem powrocilismy do skalika (a juz prawie kupowalismy
selene z forte - plyta). A teraz jestesmy szczesliwi, jeszcze tylko
poleczki sobie dorobimy (tez chcemy do skalika jechac) nad tv oraz nad
naroznik i kaloryfer.

PZDR
Adam

7. Data: 2005-04-15 11:06:29

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam74 pisze w news:txacj1rp08t4.1x3kyqziem75n$.dlg@40tude.net

> Zrobie kilka ;-)) I jutro podesle na priva jak juz pisalem.

Będę czekać niecierpliwie. :)

> Hmm troche tam czyms smierdzialo ale raczej byl to zapach a nie odor. A
> teraz juz chyba nic oprocz drewna nie czuc.

To dobrze, drewno ładnie pachnie. :)

> [...]
> selene z forte - plyta). A teraz jestesmy szczesliwi, jeszcze tylko
> poleczki sobie dorobimy (tez chcemy do skalika jechac) nad tv oraz nad

Właśnie też się nastawiłam na meble drewniane i właśnie na sosnę.
A Skalik najprawdopodobniej będzie mi przerabiał mebelki.
Witrynki mają ściąć tak, żeby się dało zestawić w regał, bez
szczelin pomiędzy poszczególnymi segmentami. To samo z
nadstawkami. 3 potrójne witrynki. :)
A ciekawa jestem, czy oni np. przecierają sosnę na niebiesko. :)

A przy okazji spytam: czy 40 cm głębokości to wystarczy na
biblioteczkę? Na 2 rzędy książek?

8. Data: 2005-04-18 07:59:34

Od: Adam74 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2005 13:06:29 +0200, Daga napisał(a):

> Będę czekać niecierpliwie. :)

Niestety poszly dopiero teraz , dzisiaj.

> To dobrze, drewno ładnie pachnie. :)

Mozna sobie kupic zapach w sprayu ;-))

> Właśnie też się nastawiłam na meble drewniane i właśnie na sosnę.
> A Skalik najprawdopodobniej będzie mi przerabiał mebelki.

Ale juz o tym wie? My chcielismy kwadratowe nozki a mamy okragle z przodu
"bo sie nie dalo" - z tylu sa kwadratowe ;)) Ale to szczegol.

> Witrynki mają ściąć tak, żeby się dało zestawić w regał, bez
> szczelin pomiędzy poszczególnymi segmentami. To samo z
> nadstawkami. 3 potrójne witrynki. :)

A ha rozumiem, tylko czy zrobia tak?

> A ciekawa jestem, czy oni np. przecierają sosnę na niebiesko. :)

Wsrod kolorow jak pisalem sa 4 brazy i bialy (niestety zielonego nie ma).

> A przy okazji spytam: czy 40 cm głębokości to wystarczy na
> biblioteczkę? Na 2 rzędy książek?

Powinno sptarczyc, chyba, ze to beda albumy ;-))

PZDR
Adam

9. Data: 2005-04-18 09:24:23

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam74 pisze w news:11s0xa4cw31q1$.a8v6jxwzju9z$.dlg@40tude.net

> Ale juz o tym wie? My chcielismy kwadratowe nozki a mamy okragle z przodu
> "bo sie nie dalo" - z tylu sa kwadratowe ;)) Ale to szczegol.

Jasne, że wie! I mam nadzieję, że nie zmieni zdania... Początkowo
miał też przerabiać witrynki na głębdsze, ale stwierdziłam, że 3
rzędy książek na jednej półce to przegięcie. Pal sześć ich
dostępność, ale czy by to półka wytrzymała? Wątpię...
Chciałam głębokość na 45 cm, ale się nie dało, maszyny mają
ustawione na 56 cm jak szafa.

> A ha rozumiem, tylko czy zrobia tak?

Przy mnie kobieta ze sklepu do nich dzwoniła i powiedzieli, że
tak. :)

> Wsrod kolorow jak pisalem sa 4 brazy i bialy (niestety zielonego nie ma).

Po rozmowie z nimi też już wiem, że mają tylko te 5 kolorów,
szkoda. :(

--

Drivers dla tomka
mieszkanie do wynajmu od zaraz