Skandal w Auschwitz-Birkenau!

1. Data: 2019-01-27 22:55:01

Temat: Skandal w Auschwitz-Birkenau!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pressmania.pl/skandaliczne-traktowanie-w-ausc
hwitz-polskich-rodzin-ofiar-niemieckich-obozow-konce
ntracyjnych/?fbclid=IwAR1sMprbt9KfP9bJi5FslN84iWMEBG
ImLN02z5jWJpD91LV6jL6DdmlW14Y

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-01-28 09:29:31

Temat: Re: Skandal w Auschwitz-Birkenau!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-27 o 22:55, XL pisze:
> http://pressmania.pl/skandaliczne-traktowanie-w-ausc
hwitz-polskich-rodzin-ofiar-n

http://pressmania.pl/meet-the-team/
LOL

Tu masz więcej na ten temat:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24404379,pi
otr-rybak-i-narodowcy-przemaszerowali-pod-brame-ausc
hwitz.html

"Piotr Rybak i narodowcy przemaszerowali pod bramę Auschwitz. "Czas
walczyć z żydostwem"

Grupka około 50 narodowców, ze znanym z głoszenia antysemickich haseł
Piotrem Rybakiem na czele, przemaszerowała pod bramę byłego obozu
Auschwitz. - Czy my jesteśmy krajem niepodległym? - pytał Rybak. - Nie!
- odpowiedzieli zgromadzeni. - Czas walczyć z żydostwem i uwolnić od
niego Polskę! Gdzie są rządzący tym krajem? Przy korycie! I to trzeba
zmienić - wykrzykiwał Rybak.
Narodowcy swój przyjazd do Oświęcimia zapowiadali od kilkunastu dni w
mediach społecznościowych. Piotr Rybak, skazany niegdyś za spalenie
kukły Żyda na wrocławskim Rynku, podkreślał, że właśnie w dniu 74.
rocznicy wyzwolenia obozu Auschwitz chce przypomnieć o pomordowanych tam
Polakach. W nagraniach, jakie zamieścił w sieci, atakował polski rząd,
który - jego zdaniem - gloryfikuje pamięć jedynie żydowskich ofiar obozu.

Narodowcy w Oświęcimiu: Co to za ,,dobra zmiana"?"

No właśnie. Kto im w ogóle pozwolił na taką profanację i zbliżyć się do
tego miejsca?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-28 09:43:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-27 o 22:55, XL pisze:
> http://pressmania

https://oko.press/pokazcie-napletekklekajcie-polacy-
nie-musza-klekac-rocznica-wyzwolenia-auschwitz-w-cie
niu-nienawisci/

",,Pokażcie napletek". Tak narodowcy antysemity Rybaka czcili rocznicę
wyzwolenia Auschwitz"

"Ponurym bohaterem obchodów 74. rocznicy wyzwolenia obozu
Auschwitz-Birkenau w niedzielę 27 stycznia został nacjonalista i skrajny
antysemita Piotr Rybak, skazany za spalenie kukły Żyda w 2016 roku
pomimo zabiegów prokuratury Ziobry (czytaj - dalej). Pod bramę obozu
poprowadził ,,marsz godności ku czci pomordowanych Polaków" utrzymany w
klimacie ,,kłamstwa oświęcimskiego", które głosi, że prawda o Holocauście
została zafałszowana przez Żydów. Zakłóciło to polskie obchody
Międzynarodowego Dnia Pamięci o Ofiarach Holocaustu.

,,Przez 74 lata chodziła informacja, że tutaj zginęli tylko Żydzi. Ginęło
bardzo dużo Polaków, Węgrów, a dopiero potem Żydzi. Jest nam przykro,
że rząd Rzeczypospolitej zapomniał, że jest rządem Polaków. Nacje
żydowskie organizują rocznice, gdzie nie uczestniczą w ogóle Polacy" -
perorował Rybak."

",,W Auschwitz, tym nazistowskim obozie, miejscu symbolizującym
niespotykane dotąd w historii naszej cywilizacji okrucieństwo w
traktowaniu ludzi, w miejscu, w którym wprowadzono technikę masowego i
przemysłowego mordowania, naziści urzeczywistnili swoją ideologię. I
stąd, że odczuwam wielki ból, ubolewam bardzo, że w wielu krajach
Europy, ale także i w naszym kraju, bezkarnie maszerują osoby w
uniformach zbliżonych do nazistowskich" - mówił były więzień obozu Leon
Weintraub.

,,Moim życzeniem jest, żeby młodzi, nowe pokolenia nie musiały iść drogą,
którą ja musiałam przebyć" - mówiła była więźniarka Janina Iwańska."

"Rybak mówił: ,,Jest to marsz ku czci pomordowanych Polaków w Oświęcimiu.
[...]

W rzeczywistości w obozie Niemcy hitlerowskie zamordowały ok. 1 mln
Żydów i ok. 75 tys. Polaków."

"Na swoim profilu na Facebooku umieściła relację na żywo ze spotkania z
uczestnikami marszu. Na filmie widać reakcję narodowców na baner i flagę
Izraela i słychać krzyki:

,,Ciesz się, że rozmawiasz ze Słowianinem. Inaczej byście już z dymem
poszli",

,,Nie prowokuj, bo nie wiadomo, co będzie".

Jedna z kobiet z polską flagą mówi: ,,40 tysięcy ich w Polsce jest. Pani
jest w tych 40 tysiącach?"

Lazarek pyta: ,,Jakich 40 tysiącach?"

Kobieta odpowiada: ,,Żydów, agentów w Polsce".

W dalszej części filmu słychać, jak kobieta rozwija swoją myśl:
,,Wymyśliliście technologię 5G. Sami w Izraelu używacie światłowodów. Bo
5G jest szkodliwa i jest depopulacją narodu polskiego". [Nowa generacja
sieci łączności komórkowej 5G jest absolutnym hitem wśród miłośników
teorii spiskowych].

I pyta: ,,Proszę nam powiedzieć, kim byli kapo. Nie byli Polakami, to
byli Żydzi".

Starszy mężczyzna: ,,A pejsy gdzie macie? Pokażcie napletek".

Podchodzi młodszy mężczyzna w czapce: ,,Z taką flagą [Izraela] idziecie
za ludźmi, którzy walczą, kurwa, o polski naród. Niech Bóg wam wybaczy".

Z tłumu słychać: ,,To jest mowa nienawiści. Nazywacie nas nazistami".

Do Lazarek podchodzi mężczyzna z różańcem i cała grupa zaczyna się modlić.

Ktoś woła: ,,Powinniście klęknąć. Polacy nie."

W tle widać przechodzących policjantów, którzy nie zatrzymują się przy
kontrmanifestantach.

Po kilkunastu minutach zjawia się Piotr Rybak i pyta jednego z
kontrmanifestantów: ,,A ty jesteś Polakiem, czy Żydem?"

Lazarek: ,,A co pan ma do Żydów?"

Rybak: ,,Ja z panią nie będę rozmawiał. Pani jest dla mnie nikim i niczym".

Później woła do swoich: ,,Nie rozmawiajcie z tymi ludźmi, traktujcie,
jakby ich nie było"."

Cały film Gabrieli Lazarek znajdziesz tutaj
https://www.facebook.com/gabriela.lazarek.5/videos/2
332157453483589

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-01-28 10:04:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> Narodowcy w Oświęcimiu: Co to za ,,dobra zmiana"?"
>
> No właśnie. Kto im w ogóle pozwolił na taką profanację i zbliżyć się do

Narodowcow było tam 200, a nie 50.
To po pierwsze.
Spalił kukłę? Ho ho!

A ILU ŻYWYCH ŻYDÓW SPALILI ŻYDZI?

1. Adolf Hitler - pochodzenie żydowskie w jednej czwartej (wedle niektórych
źródeł w połowie) po dziadku Frankerbergerze

2. Osobisty lekarz Hitlera Theodor Morell - pochodzenie żydowskie.
Faszerował Hitlera zastrzykami ze strychniną, pevitinem i środkami
odurzajacymi. Po wojnie przedstawił się Amerykanom ( i oddał w ich ręce)
jako bojownik ruchu oporu (jako że truł Hitlera). Zdobył milionowy majątek,
który pozostał nienaruszony.

3. Kochanka Hitlera Ewa Braun- pochodzenie żydowskie. Jej dwie siostry
również zatrudnione były u żydowskich pracodawców.

4. Joseph Goebbels - pochodzenie żydowskie. Pochodził z rodziny
hiszpańsko-holenderskich żydów. W szkole wołano nań ,,Rabbi".

5. Hans Frank - pochodzenie żydowskie. Syn żydowskiego adwokata z
Bambergu. Jako szef Generalnej Guberni uczynił ją ,,Judenfreii".

6. Richard Heydrich -pochodzenie żydowskie w połowie. Główny wykonawca
ostatecznego rozwiazania kwestii żydowskiej. Jego ojciec był żydowskim
muzykiem, który w katalogu ze swego czasu występuje jako ,,Heydrich Bruno
właściwie Suess".

7. Adolf Eichmann -pochodzenie żydowskie. *(na zdjęciu)

8. Alfred Rosenberg - główny ideolog nazimu. Pochodzenie żydowskie
(szczegółów brak) Urodził się w Estonii.

9. Moses Pinkeles vel Trebitsch -Lincoln. Pochodzenie żydowskie.
Finansował partię Hitlera i gazetę ,,Voelkischer Beobachter".

10. Julius Streicher - żydożerca. Pochodzenie żydowskie.

11. Lanz von Liebenfels - pochodzenie żydowskie w połowie. Syn żydówki
Hopfenreich, wydawca antyżydowskich zeszytów ,,Ostara". (Na nich był właśnie
znak swastyki w nieco zmienionej formie używany później przez partię
nazistowską. Zaszczepiał w Wiedniu swoje idee Hitlerowi. Jego główna teza
brzmiała: My kontrrewolucjoniści przyznajemy Żydom prawo do utworzenia
własnego państwa w Palestynie. Związał się z żydówką Liebenfels.

12. GoldmanSachs - bank amerykańskich Żydów finansujący hitlerowców.

13. IG Farben - żydowski koncern chemiczny, produkujący m.in. Cyklon B oraz
specyfiki do doświadczeh Mengele.

Trebitsch Lincoln do Hitlera: Wie pan, z antysemityzmem będzie coś dopiero
wtedy gdy Żydzi wezmą go w swoje ręce. - To pańskie? - Nie to słowa
malarza Liebermanna, Żyda jak ja - Ma rację, artysta, po prostu artysta.

Sam Hitler znał trzydziestu - czterdziestu ,,wspaniałych Żydów", których
albo całkowicie zrównał z Niemcami, albo nadał im przywileje pół - Żydów.
Tysiace pół -Żydów wyłączono spod wszelkich rygorów, co może wyjaśnić
karierę Heydricha i Hansa Franka w SS oraz feldmarszałka Erharda Milcha w
Luftwaffe Goeringa, wiadomo było bowiem że Heydrich i Milch są pół Żydami,
a Generalny Gubernator Polski jest nawet pełnym Żydem"- Hannah Arendt
(1906- 1975) - znana pisarka i filozof żydowski.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-01-28 10:05:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2019-01-28 10:08:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> a Generalny Gubernator Polski jest nawet pełnym Żydem"- Hannah Arendt
> (1906- 1975) - znana pisarka i filozof żydowski.

https://www.salon24.pl/u/aleszum/626787,zydowscy-zol
nierze-hitlera?fbclid=IwAR3TdTuUESkNDQ7oBRpVgmMwEiDH
Bc2wLapRbG_qTzoZcV0QnmFpzAN6v04

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-28 10:08:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2019-01-28 11:26:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 10:08, XL pisze:
> [...]

A ilu Polaków wymordowało żywych Polaków?

I co to ma do rzeczy? W jaki sposób to ma usprawiedliwiać Rybaka i całą
resztę waszych pseudonarodowców?

Jak ktoś miał dziadka mordercę, to wnuka trzeba zabić? Pogięło cię?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-01-28 12:10:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A ilu Polaków wymordowało żywych Polaków?
>
> I co to ma do rzeczy? W jaki sposób to ma usprawiedliwiać Rybaka (ciach
> miazmaty chorej duszy)

ZROZUMIEĆ.

Kukłę Kaczyńskiego też spalono - jakoś cię to nie zbulwersowało. Pogubiłeś
się, człowieku.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2019-01-28 13:04:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 12:10, XL pisze:

> ZROZUMIEĆ.

Nie da się zrozumieć faszystowskiego myślenia.
To patologia i groźne przypadki kliniczne wymagające odizolowania tych
ludzi od społeczeństwa.

> Kukłę Kaczyńskiego też spalono - jakoś cię to nie zbulwersowało.

Bredzisz.

> Pogubiłeś
> się, człowieku.

Masz urojenia, człowieku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

#EuroMajdan
5 minut wdowy.
Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Chory kraj
Pudzian o Francji ??