Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

91. Data: 2018-09-07 07:39:23

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.09.2018 o 03:31, Pszemol pisze:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>
> Czy bez religii życie nie ma dla Ciebie sensu?
> Jaki sens nadaje Twojemu życiu religia?

Ma odpowiedzieć po to, żebyś próbował go zakwestionować?

Ewa

92. Data: 2018-09-07 12:33:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 03:31, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>
> Czy bez religii życie nie ma dla Ciebie sensu?
> Jaki sens nadaje Twojemu życiu religia?

> Że co?? Dlaczego tak myślisz?

youtu.be&t=582

> Moze streścisz co Cię tak zaciekawiło w tym pół godzinnymi filmie?
> Nie kazdy ma czas siedzieć i oglądać różne filmy...

ad1:
Postaraj sie wyobrazić sobie, że religia może byc jednym ze sposobów
poszukiwania sensu życia.

ad2:
Choćby dlatego, że nie wiadomo gdzie, (o co), jest zaczepiona ta siła,
która nadaje ruch obrotowy?
https://youtu.be/k7JTyRBfeF4?t=45
(trzecia zasada nie działa?)

ad3:
Teoria pola morficznego Ruperta Sheldrak'a.

To bardzo smutne, że niektórzy nie mają czasu na własne refleksje.
To może byc spowodowane celowo, jako rodzaj zniewolenia.

93. Data: 2018-09-07 12:37:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 07:39, FEniks wrote:

> Ma odpowiedzieć po to, żebyś próbował go zakwestionować?

Ma pełne prawo to robic.
Jestem za, by choć przez chwile zastanowił sie nad odpowiedzia.
To takze sposob na poszukiwanie sensu zycia.

94. Data: 2018-09-07 14:03:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-07 o 12:33, Ilona pisze:

> ad1:
> Postaraj sie wyobrazić sobie, że religia może byc jednym ze sposobów
> poszukiwania sensu życia.

To nadal nie oznacza, że bogowie istnieją.
Można całe życie szukać krasnoludków (albo pola morficznego, albo
cokolwiek co sobie wymyślisz). Sam fakt szukania czegoś nie czyni, że to
coś istnieje.

> ad2:
> Choćby dlatego, że nie wiadomo gdzie, (o co), jest zaczepiona ta siła,
> która nadaje ruch obrotowy?
> https://youtu.be/k7JTyRBfeF4?t=45
> (trzecia zasada nie działa?)

To, że nie rozumiesz zjawiska pokazanego na filmiku, to nie znaczy, że
"nie wiadomo". To tylko znaczy, że ty nie rozumiesz.

> ad3:
> Teoria pola morficznego Ruperta Sheldrak'a.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pole_morfogenetyczne

Ludzie różne dziwne rzeczy wymyślają... jakieś czakramy, energie
duchowe, ektoplazmy wydzielane przez wywoływaczy duchów.

Tak, tak, wiem. Najlepszym dowodem na to, że to wszystko istnieje jest
to, że nie ma dowodu, że nie istnieje.

> To bardzo smutne, że niektórzy nie mają czasu na własne refleksje.

Słuszna uwaga.
To bardzo smutne, że ludzie bezkrytycznie wierzą w paranaukowe wymysły.
Nie ma żadnych pól morficznych, ale im to nie przeszkadza użyć ich jako
argumentu w dyskusji.

> To może byc spowodowane celowo, jako rodzaj zniewolenia.

Oczywiście, że to jest robione celowo. Jak myślisz, dlaczego wprowadzono
lekcje religii do szkół?

Na szczęście ateiści mają czas na własne refleksje (zaoszczędzony np. na
niechodzeniu do kościoła) i nie są zniewoleni przez facetów w czarnych
sukienkach.

Pozdrawiam
Piotr

95. Data: 2018-09-07 14:38:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 14:03, Kviat wrote:

> [...]
>
> Na szczęście ateiści mają czas na własne refleksje (zaoszczędzony np. na
> niechodzeniu do kościoła) i nie są zniewoleni przez facetów w czarnych

ad1:
Widzisz Misiu, tu 'nie chodzi o to aby złapać króliczka, ale o to, aby
gonic go'.

ad2: pomine milczeniem, przez grzeczność.

ad3: Nie musisz chodzić do kościoła i przebierać sie za ministranta, (w
sukieneczke), lecz, abyś szukał iskry Bożej w sobie.

96. Data: 2018-09-07 14:44:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-07 o 14:38, Ilona pisze:

> ad1:
> Widzisz Misiu, tu 'nie chodzi o to aby złapać króliczka, ale o to, aby
> gonic go'.

Czyli nie ma znaczenia czy bogowie istnieją czy nie, ważne żeby owieczki
dawały się strzyc. I nie przestawały dawać.

> ad3: Nie musisz chodzić do kościoła i przebierać sie za ministranta, (w
> sukieneczke), lecz, abyś szukał iskry Bożej w sobie.

Dlaczego powinienem marnować czas na poszukiwanie czegoś, co nie istnieje?

Pozdrawiam
Piotr

97. Data: 2018-09-07 17:01:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 września 2018 19:52:02 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
chyly-kim-jest-czlowiek-bez-odniesienia-do-boga

youtu.be&t=582

> Marksisci klasyczni działają otwarcie, rewolucje zaczynaja od terroru.
> Neomarksisci, działaja w znieczuleniu ogólnym, wywolanym heglowskim jadem.

To jakbyś pytała czym różni się terrorysta używający do zastraszenia granatu od tego
który posługuje się gwałtem w celu wywołania syndromu sztokholmskiego ;)

98. Data: 2018-09-07 17:12:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ascie lat W dniu piątek, 7 września 2018 03:28:16 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <m...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> [...]
> zostawiasz też na krawędzi szklanki po wypiciu napoju...
> Albo na papierze filtra wypalonego papierosa...
> Albo spluwając na chodnik - komplet genów jest w ślinie.
> Po tych śladach można odtworzyć Twoje DNA i Ciebie
> zidentyfikować jako przebywającego np. na miejscu zbrodni.
> Co z tego wynika dla Ciebie? Czy za każdym razem jak
> wyrzucasz peta do śmietnika to popełniasz morderstwo bo
> "wyrzuciłeś komplet genów"? Coś kulawa ta Twoja teoryjka.

> Tobie wprał w mózg że nie można.
> Ale nie wiesz za bardzo dlaczego nie.

> Zagalopowałeś się nieco z tymi swoimi fantazjami...

Mówią że jakie życie taka śmierć.
Jak myślisz - co tobie jest pisane?

99. Data: 2018-09-07 17:28:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 września 2018 18:51:19 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Można też tak:
> https://www.planeta.fm/Czarna-dziura/warszawa-atak-e
pilepsji-na-patelni-kobieta-odprawiala-egzorcyzymy

> Faktycznie, z demonami się nie dyskutuje. Najgroźniejsze (i czasem
> najśmieszniejsze) siedzą w głowach wyznawców.

Uzdrowienie epileptyka
Mt 17,14-20

"Gdy wrócili do tłumu, zbliżył się do Niego pewien człowiek i padając przed Nim na
kolana, powiedział: "Panie, zlituj się nad moim synem, bo jest chory na padaczkę i
bardzo cierpi. Często wpada w ogień, często do wody. Przyprowadziłem go do Twoich
uczniów, lecz nie mogli go uzdrowić". Jezus rzekł na to: "O plemię niewierne i
przewrotne, dokąd jeszcze mam być z wami? Jak długo jeszcze mam was znosić?
Przyprowadźcie mi go tutaj". Jezus skarcił go i demon wyszedł z niego. Od tej pory ów
chłopiec był zdrowy. Podeszli potem na osobności uczniowie do Jezusa i zapytali:
"Dlaczego my nie mogliśmy go usunąć?" On im odpowiedział: "Z powodu niedostatku
waszej wiary. Zapewniam was, jeśli będziecie mieć wiarę [choćby taką] jak ziarnko
gorczycy, to powiecie tej górze: "Przesuń się stąd tam", i przesunie się. I nic nie
będzie dla was niemożliwe".

100. Data: 2018-09-07 17:53:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-07 o 17:28, m...@g...com pisze:

> [...]
gorczycy, to powiecie tej górze: "Przesuń się stąd tam", i przesunie się. I nic nie

Są takie książki w których piszą, że niektóre kobiety potrafią latać na
miotle. Pewnie mają większą wiarę, niż ziarnko gorczycy.

Poważnie uważasz, że epilepsja to demon?
Z tego filmiku wynika, że tacy ludzie jak ty faktycznie istnieją, ale aż
trudno mi uwierzyć, że dostąpiłem zaszczytu dyskutowania z tak rzadkim
patologicznym przypadkiem. Chyba zagram w totka.

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb