Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

111. Data: 2018-09-08 01:22:50

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:5b920f0a$0$590$65785112@news.neostrada.pl...

> Ma odpowiedzieć po to, żebyś próbował go zakwestionować?

A skąd. Jak ja mogę kwestionować? To jej sprawa...
Ja po prostu pytam bo mnie ten temat ciekawi...

Za każdym razem gdy osoba religijna mówi mi, że
prawdziwy sens życia jest tylko gdy się wie, że będzie
się żyło po śmierci zadaję te same pytania a nikt
nie jest w stanie mi na nie odpowiedzieć....

112. Data: 2018-09-08 01:24:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ma pełne prawo to robic.
> Jestem za, by choć przez chwile zastanowił sie nad odpowiedzia.
> To takze sposob na poszukiwanie sensu zycia.

Ja mam się zastanawiać nad odpowiedzią jaki sens
nadaje TWOJEMU życiu TWOJA religia?
A jakie to ja mam dane wejściowe do tego zastanawiania się?
Napisałaś nam tu co to znaczy dla Ciebie że życie ma sens
lub go nie ma? Co to jest ten sens? I o jaką religię Ci chodzi?

113. Data: 2018-09-08 01:28:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mimo wszystko, uważam, że jesteś, tą kroplą z 'Boskiego Oceanu'.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ&feature=
youtu.be&t=333

> https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ

Musisz być tu nowa w usenecie skoro jesteś przekonana że ktoś
będzie dyskutował tutaj z linkami do filmików na youtube...
Tak to nie działa tutaj. Tutaj się PISZE co się myśli, nie odsyłamy
się do cudzych filmików na youtube zamiast rzeczowej argumentacji.

114. Data: 2018-09-08 02:14:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Finezją działania a przede wszystkim, wyobraźnią.
>
> Jaka tu różnorodność form i środków?
> https://atlas.mindmup.com/mlotnamarksizm/schemat_roz
woju_marksizmu/

Ilona, dla mnie teorie marksizmu i komunizmu to praktyczne
wcielenie nauk Jezusa Chrystusa. Czy Ty też widzisz te podobieństwa?

115. Data: 2018-09-08 02:17:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> Jezus rzekł na to: "O plemię niewierne i przewrotne, dokąd jeszcze mam być
> z wami? Jak długo jeszcze mam was znosić? Przyprowadźcie mi go tutaj".
> Jezus skarcił go i demon wyszedł z niego. Od tej pory ów chłopiec był
> zdrowy. Podeszli potem na osobności uczniowie do Jezusa i zapytali:
> "Dlaczego my nie mogliśmy go usunąć?" On im odpowiedział: "Z powodu
> niedostatku waszej wiary. Zapewniam was, jeśli będziecie mieć wiarę
> [choćby taką] jak ziarnko gorczycy, to powiecie tej górze: "Przesuń się
> stąd tam", i przesunie się. I nic nie będzie dla was niemożliwe".

Ty tak na poważnie?
To, że ludzkość w epoce brązu nie rozumiała pewnych chorób,
co je powoduje i jak je leczyć no to przypisywała takie nienormalności
demonom, diabłom, szukała w przyczynach grzechu, itp, itd...
Ale żeby dziś dawać za przykład takie zacofane słowa? W 2018 roku?
Musisz mieć jakieś niesmaczne poczucie humoru.

116. Data: 2018-09-08 13:28:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 01:21, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

youtu.be&t=582

> [...]
> Słyszałaś o oddziaływaniu na odległość?

> Wytłumacz mi dlaczego uważasz, że nie działa?

> I co w niej takiego fascynującego?
> Znalazłaś w niej sposób na "zaczepienie" tej swojej siły?

> Mamy czas na WŁASNE refleksje - nie mamy czasu na oglądanie
> 1/2 godziny przypadkowego bełkotu w internecie na youtube
> bez wiedzy co tam będzie w tej 1/2 godzinie nieznanego filmu...
> Tekst pisany można przelecieć szybko oczami i zorientować
> się o czym mowa - z youtubowym wideo już nie tak łatwo, zwłaszcza
> w przypadkach różnych paranaukowych rozwlekłych bełkotów.

Zastanów sie nad działaniem tego silniczka i zwróć uwagę, że w
wiekszości silników, wirnik realizuje akcje a stojan reakcje,

albo, poczytaj sobie.
https://www.salon24.pl/u/arkadiusz-jadczyk/292451,ta
jemniczy-motor-faradaya

Powstawanie SEM, w generatorze Faradaya, takze jest interesujące i nieco
odmienne, niż w wiekszości maszyn elektrycznych.

Byc może, trzeba będzie wrócić do teori eteru.

O polach morficznych, morfogenetycznych, także sobie poczytaj.

http://www.sheldrake.org/

Nie wierzę, że dałeś się aż tak wkręcić, że nie interesujesz się
manowcami Nauki.

117. Data: 2018-09-08 13:36:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 01:24, Pszemol wrote:
> [...]
> Napisałaś nam tu co to znaczy dla Ciebie że życie ma sens
> lub go nie ma? Co to jest ten sens? I o jaką religię Ci chodzi?

Nie chodzi o to, abyś zastanawiał się nad sensem mojego życia, zastanów
się nad swoim.
Nie zamierzam propagowac jakiejkolwiek religii, ale, zachęcam każdego,
by _szukał_ w sobie boskiego pierwiastka.

118. Data: 2018-09-08 13:39:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 01:28, Pszemol wrote:
> [...]
> Tak to nie działa tutaj. Tutaj się PISZE co się myśli, nie odsyłamy
> się do cudzych filmików na youtube zamiast rzeczowej argumentacji.

Raczej, chodziło mnie o refleksje.

119. Data: 2018-09-08 13:42:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 02:14, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

woju_marksizmu/

> Ilona, dla mnie teorie marksizmu i komunizmu to praktyczne
> wcielenie nauk Jezusa Chrystusa. Czy Ty też widzisz te podobieństwa?

Z tego co powyżej napisałes wynika, że totalnie _nic_ nie wiesz o
marksizmie, że o neomarksizmie, nie wspomne.

( bez urazy, mówie to z troską).

120. Data: 2018-09-08 14:40:54

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 8 Sep 2018 13:28:51 +0200
doszła do mnie wiadomość <pn0bqk$anc$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Zastanów sie nad działaniem tego silniczka i zwróć uwagę, że w
>wiekszości silników, wirnik realizuje akcje a stojan reakcje,

Wikipedia to ładnie tłumaczy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Homopolar_motor
Nie, nie za pomocą eteru i pól morfogenetycznych.

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.
W kasie państwowej widać dno