Skandaliczna wypowiedź Wolniewicza

1. Data: 2015-04-23 12:11:48

Temat: Skandaliczna wypowiedź Wolniewicza
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie oddałby nerki nawet własnej córce. "Powiedziałbym: Niech umrze"

http://natemat.pl/77539,prof-wolniewicz-uwaza-ze-prz
eszczepy-to-forma-ludozerstwa-nie-oddalby-nerki-nawe
t-wlasnej-corce-powiedzialbym-niech-umrze

I tacy ludzie robią nam za autorytety, wstyd.
Ostatnio mamy fobie: antyszczepionkową i antyprzeszczepową

Na szczęście są prawdziwi ludzie:
http://natemat.pl/40129,przemyslaw-saleta-z-jedna-ne
rka-tez-mozna-zyc-pelnia-zycia-wywiad

2. Data: 2015-04-23 13:23:44

Temat: Re: Skandaliczna wypowiedź Wolniewicza
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 12:11:48 +0200, zdumiony napisał(a):

> Nie oddałby nerki nawet własnej córce. "Powiedziałbym: Niech umrze"
>
> http://natemat.pl/77539,prof-wolniewicz-uwaza-ze-prz
eszczepy-to-forma-ludozerstwa-nie-oddalby-nerki-nawe
t-wlasnej-corce-powiedzialbym-niech-umrze

No i co, WOLNO mu. Może kupić :->
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

3. Data: 2015-04-23 14:47:26

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 13:23, Ikselka pisze:
> No i co, WOLNO mu. Może kupić :->

Nie, z moralnego punktu widzenia - NIE WOLNO!
Widzisz bardzo głodne dziecko ale i tak jedzenie wyrzucasz na śmietnik

4. Data: 2015-04-23 15:32:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
[...]

To nie są autorytety tylko karierowicze co na głupocie buractwa robią kariery.
Zobobon antyszczepienny co jakiś czas powraca, 30 lat temu ze szczepieniami krów
walczono, na identycznych chorych wymysłach. Buractwa w polsce nie udało się
cywilizować, kultura to wróg, cywilizacja to wróg bo to coś obcego , niezrozumiałego,
brak uspołeczniania. Przecież jak na wiochę się sprowadziłem to przez kulturę byłem
prześladowany, bo on dziwnie gada, a dlaczego tak gada, jakoś dziwnie zachowuje ( nie
po patologicznemu). Buractwa w polsce nie udało się cywilizować, ludzie wykszatłceni
to lemingii, wykształciuch, a my buroki chał chał wiemy lipiej, chipować nas chcą
szczepieniami, my wiemy lepiej bom buraki.

5. Data: 2015-04-23 16:55:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
t-wlasnej-corce-powiedzialbym-niech-umrze

> I tacy ludzie robią nam za autorytety, wstyd.
> Ostatnio mamy fobie: antyszczepionkową i antyprzeszczepową

Wstydź się za siebie- kładziesz na łopatki każdy ciekawy temat. A ten jest
wyjątkowo ciekawy: oto spece od wybudzania ze śpiączki twierdzą, że nie ma
czegoś takiego jak śmierć pnia mózgu. Ściślej: zdarzają sie wybudzenia z
tego stanu. Trudno zatem dalej udawać, że całe to pierniczenie ma służyć
tylko temu, żeby pobrać od ŻYJĄCEGO człowieka jego organ (serce, wątrobę,
nerki, etc)- jednocześnie skazując go na śmierć. Nie wiemy nawet, czy ten
człowiek nie odczuwa cierpienia. To rzeczywiście forma ludożerstwa.
Z czymś zupełnie innym mamy do czynienia- jesli z własnej, nieprzymuszonej
woli decydujemy się np na rodzinny przeszczep nerki.

Tak czy siak- zgodnie z tym, co dziś wiemy o wybudzeniach z takiego stanu-
pobieranie organów do transplantacji być może w ogóle nie powinno mieć
miejsca. Ludzkość powinna poszukać innych rozwiązań. Przecież nanomaszyny i
sztuczne organy wciąż są udoskonalane i mają też tę przewagę, że nie dają
odrzutów. No i- może przede wszystkim- względy moralne.

Owszem, każdemu niemal można wmówić różne rzeczy. Szczególnie, gdy ma powód,
żeby w nie uwierzyć. A gdzie prawda? Ta w tym zgiełku oczywiście umiera jako
pierwsza

--

Chiron

6. Data: 2015-04-23 17:02:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Żaden lekarz nie kroi żywych pacjentów aby pobrać organy, ty idź śmierdzący buraku
skończ kiedyś szkołe podstawową.
Organy można pobrać po stwierdzeniu śmierci mózgowej, czyli pacjent nie żyje i po
zgodzie rodziny, bo gdy mózg umrze to jeszcze przez kilkanaście minut takie serce
nadaje się do użytku.
A w polsce czeka na przeszczepy 20 tysięcy ludzi, których takie śmiecie jak ten
Karierowicz , chcą poprostu pozabijać i oprócz tego że to jest skandal pod względem
moralności to takie czyny powinny być karane.

7. Data: 2015-04-23 17:24:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 16:55, Chiron pisze:
> pierniczenie ma służyć tylko temu, żeby pobrać od ŻYJĄCEGO człowieka

A czy nie warto poświęcić swoje marne życie?

8. Data: 2015-04-23 17:31:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 2015-04-23 o 16:55, Chiron pisze:
> pierniczenie ma służyć tylko temu, żeby pobrać od ŻYJĄCEGO człowieka

A czy nie warto poświęcić swoje marne życie?

Nikt nie pobiera od żywych pacjentów tylko od martwych się pobiera.
Obejrzyj film" Bogowie "o Relidze jakie miał problemy z zabobonami.

9. Data: 2015-04-23 18:11:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A czy nie warto poświęcić swoje marne życie?

No ale ŚWIADOMIE. A nie tak, że ktoś zdecyduje za mnie.

--

Chiron

10. Data: 2015-04-23 19:44:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> No ale ŚWIADOMIE. A nie tak, że ktoś zdecyduje za mnie.

W Polsce nie ma rejestru dawców, gdzie decydujesz za życia
że chcesz lub nie chcesz partycypować? W USA jest.

Radość z zabijania zwierząt na polowaniu...
Lokuję produkt, jak najbardziej.
Polskie lasy za rok pod młotek!
Miotły żelaznej nam trzeba!
Pochód sprzedawczyków Polski trwa!