Skierowanie do dermatologa

1. Data: 2003-07-22 06:25:28

Temat: Skierowanie do dermatologa
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy do dermatologa wymagane jest skierowanie? Ktoś parę wątków wczesniej
napisał, że nie, ale mnie się cały czas wydawało, że jest potrzebne. Muszę
się wybrać, bo mam uczulenie od słońca na dłoniach, a przeraża mnie wizyta
najpierw u lekarza pierwszego kontaktu. U mnie w przychodni trzeba stać od 6
a dopiero o 7.30 czynna jest rejestracja, a ja na 7.30 do pracy:-(
Pozdrawiam
Mariola

2. Data: 2003-07-22 07:16:02

Temat: Re: Skierowanie do dermatologa
Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy do dermatologa wymagane jest skierowanie? Ktoś parę wątków wczesniej
> napisał, że nie, ale mnie się cały czas wydawało, że jest potrzebne.
Idziesz bez skierowania. Ten ktoś ma rację.
JacekG.

3. Data: 2003-07-22 17:47:30

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie potrzebujesz skierowania tak samo jak do ginekologa

4. Data: 2003-07-25 18:09:53

Od: "Fiolet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
6
> a dopiero o 7.30 czynna jest rejestracja, a ja na 7.30 do pracy:-(

jak już wspomnieli poprzednicy nie trzeba skierowania ale.... jastem Repem
więc Ci powiem jak to wygląda life
dermatolodzy mają limity na pacjentów średnio to ok. 15-20 osób dziennie jak
masz dużo szczęścia to może uda ci się za pierwszym podejściem jak nie to
kolejeczka przeciętna średnia to ok. 2 tygodnie, opcja dla bogatych wizyta
od ręki za drobną odpłatnością u lekarza różnie sobie życzą trochę mniej niż
w gab. prywatnym od 10-+30pln
pozdrawiam życzę szczęcia
marzena

Kurs na medycyn