Sklep internetowy z wloczka ?

1. Data: 2002-08-19 12:12:51

Temat: Sklep internetowy z wloczka ?
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest wlasnie jakis sklep z wloczka ???
Okazalo sie, ze nie potrafie przeliczyc ile potrzebuje welny na szydelkowa
bluzeczke i widze wlasnie, ze si konczy motek, a u mnie w miescie w
pasmanteriach nie ma i informuja mnie, ze dostawa dopiero we wrzesniu !!! A
na dodatek dzis po urlopie pierwszy dzien w pracy i w najblizszym czasie nie
moge nigdzie wyjechac w poszukiwaniu TEJ welny ! Buuuuu......

Ot... glupia blondyna ze mnie ! :-((((

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-08-19 12:21:53

Temat: Re: Sklep internetowy z wloczka ?
Od: Mirka <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Huzarska wrote:
> [...]
> na dodatek dzis po urlopie pierwszy dzien w pracy i w najblizszym czasie nie
> moge nigdzie wyjechac w poszukiwaniu TEJ welny ! Buuuuu......

Mi się to niestety często zdaża. Potrafię bezbłednie obliczyć ile jest
potrzebne tapety do danego pokoju, ale włóczki zawsze kupuję za mało.
Nie chcę straszyć, ale już 2 razy mi się zdażyło w takiej sytuacji, że
włóczka z następnej dostawy różniła się trochę odcieniem. Mam nadzieję,
że tak u Ciebie nie będzie... bo potem to albo zacząć zupełnie od nowa,
albo kombinować np. jakiś paski, ale to wtedy i tak bez prucia się nie
obędzie.

Mirka
(Poznań)

--
"Listen Honey, Mornings wear me out, afternoons are tiring, I work best
when I'm sleeping."

1. Data: 2002-08-20 07:56:34

Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu,
A może napiszesz jakiej włoczki szukasz i rozejrzymy się w swoich miastach,
a potem prześlemy Ci?

POzdrowienia
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2002-08-20 08:39:13

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może napiszesz jakiej włoczki szukasz i rozejrzymy się w swoich
miastach,
> a potem prześlemy Ci?

To jest pomysl, ale jak z okresleniem koloru ?!?!
Poczekam chyba cierpliwie do tego wrzesnia (zabiore sie za cos innego) i jak
nie bedzie dostawy, to wowczas skorzystam z propozycji. Wloczka to nic
szczegolnego, jakas zwykla bawelniana specjalna do robot szydelkowych (tak
na niej napisano) nazywa sie MONIKA.

Dziekuje i pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-08-20 08:55:23

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie bedzie dostawy, to wowczas skorzystam z propozycji. Wloczka to nic
> szczegolnego, jakas zwykla bawelniana specjalna do robot szydelkowych (tak

A to jest gruba wloczka? Bo ja tez kupuje MONIKE ale do robienia serwetek. A
jakiego koloru szukasz, bo u mnie w pasmanterii na dole sa jakies kolory,
ale napeno nie ma bialego bo na niego czekam.

Pozdrawiam,
Tusia
Krakow

1. Data: 2002-08-20 09:48:49

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to jest gruba wloczka? Bo ja tez kupuje MONIKE ale do robienia serwetek.
> jakiego koloru szukasz, bo u mnie w pasmanterii na dole sa jakies kolory,
> ale napeno nie ma bialego bo na niego czekam.

Tusiu ! to zapewne ta sama wloczka !!!
Jest cienka, jak diabli :-))) U mnie kosztowala 18 zl za motek o metrazu
550m w 100g.
Robie taki sweterek-bluzeczke nota bene ze wzrou od ciebie troche
zmodyfikowanego :-)
Kolor... wlasnie... hmmm... zielony, ale takie 'sianowaty' nie bardzo wiem,
jak go okreslic. A czy u mnie jest bialy to w tej chwili tez nie wiem :-(

Asia

1. Data: 2002-08-20 09:52:40

Temat: Pomylka !!! Pusia<>Tusia !!!
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam bardzo, ale pomylilam dwie osoby !!! Pusie z Tusia :-)))
Mam nadzieje, ze sie nei gniewacie ;-)))

Asia - stanowczo za cieplo dzisiaj ;-)

1. Data: 2002-08-20 10:17:12

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
em,
> jak go okreslic. A czy u mnie jest bialy to w tej chwili tez nie wiem :-(

Na wystawie w Toruniu jest cały zestaw kolorów tej włóczki.. kosztuje boda
jże 12 zł/motek...(grubośc 60tex x 3).. jak cos.. to mogę podejśc i kupić..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2002-08-20 10:27:59

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na wystawie w Toruniu jest cały zestaw kolorów tej włóczki.. kosztuje boda
> jże 12 zł/motek...(grubośc 60tex x 3).. jak cos.. to mogę podejśc i
kupić..

O!!!!!!
W Toruniu mowisz ?!?! Nie mam daleko do Torunia.... A gdzie dokladnie ?

Asia

1. Data: 2002-08-20 10:47:17

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O!!!!!!
> W Toruniu mowisz ?!?! Nie mam daleko do Torunia.... A gdzie dokladnie ?

Jest to w Muzeum Etnograficznym... (Wały Gen. Sikorskiego 19) jest tam
wystawa koronek.. Kupowałam tam tą włóczkę przeszło miesiąc temu.. i mam
nadzieję, że jeszcze jest.. bo było tego dosyć sporo.. Może napisz mi
dokładnie jaki kolorek.. (tzn.. już wiem, że w zieleń coś wpadającego.. ale
może są jakieś odcienie..?.. ja mam na etykietce napisany jakiś nr.. więc
może to jest kolorek..?)... żebyś nie przyjechała na darmo..
A przy okazji.. to skąd jesteś.? :)

pozdrówki..

mruwa..

wszystko przez Was!