Sklep typu "Tomaszewski"

1. Data: 2003-04-02 10:25:06

Temat: Sklep typu "Tomaszewski"
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy jest w Wawie lub bliskiej okolicy (jezdze na autopietach) sklep w
rodzaju "Tomaszweski" - mam na mysli cos duzego "ogordniczego", bo ten
mnie rozczarowal. Wiele osob zachecalo, ze jest taniej niz w
hipermarketach, a wybor wiekszy... Albo nie mam szczescia, albo nie
wiem, co... Duzo taniej to jest dla hurtownikow, a dla deta'listow
czesto nawet znacznie drozej. Co do wyboru, to owszem - duze okazy,
takie od 0,3 kPLN to tak, a reszta roznie (np. litopsoof bylo nie wiecej
niz 10 szt., wszystkie tej samej odmiany, a do tego tak zabiedzone, ze
tylko jeden nadawal sie do kupienia i to jako kaleka na dluga
rehabilitacje). Nie udalo mi sie tez namierzy mirtu, ktorego poszukuje
juz chyba ze 3 lata :(

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2003-04-02 10:49:12

Temat: Re: Sklep typu "Tomaszewski"
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> tylko jeden nadawal sie do kupienia i to jako kaleka na dluga
> rehabilitacje). Nie udalo mi sie tez namierzy mirtu, ktorego poszukuje

Mirt nie hest obecnie popularny. Musialabys namierzyc jakas babcie e
sstaroswicka hodowla i wziac sadzonke. Najladniejsze litopsy widzialam
ostatnio na wystawach kwiatów. Jakos wlasnie stoiska z kaktusami
prezentowaly wyjatkowo duzy wybór:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-04-02 13:58:54

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Mirt nie hest obecnie popularny. Musialabys namierzyc jakas babcie e
> sstaroswicka hodowla i wziac sadzonke.

nie jestem jeszce babcią :))
, ale mirt mam. Ukorzenić?

pozdr
Ania

4. Data: 2003-04-07 09:06:43

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ania Onet wrote:
> nie jestem jeszce babcią :))
> , ale mirt mam. Ukorzenić?
Chetnie skorzystam :) Pytanie tylko: jak odbiore? Bo z e-adresu to
niewiele mozna wysnuc.

Pozdrawiam,
robal.

Dracena kwitnie - i co dalej?