Sklep z kawą dla grupowiczów

1. Data: 2021-06-22 11:28:37

Temat: Sklep z kawą dla grupowiczów
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cześć wszystkim
może niektórzy pamiętają, choć większość już pewnie nie - ale byłem dość aktywną
osobą na tej grupie, ba, kilkanaście lat temu...
pamiętam jeszcze czasy PSPHome i wirtualnej choinki, kłótnie o "wybrane posty"...
ech, kurczę, jakie to było fajne!
no i jako, że zawsze w sumie ta grupa była o wszystkim, zapraszam po dobrą kawę - a z
sentymentu dla psp macie kod rabatowy psp2021 - 15% rabatu na all... z Gormenghast :)

https://dobrerzeczy.net.pl/

bywajcie zdrowi ludzie, bądźcie dobrzy.
tren R

****

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

2. Data: 2021-06-23 08:43:25

Temat: Re: Sklep z kawą dla grupowiczów
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/06/2021 o 10:28, tren R pisze:
> [...]
z sentymentu dla psp macie kod rabatowy psp2021 - 15% rabatu na all... z Gormenghast
:)

> https://dobrerzeczy.net.pl/
>
> bywajcie zdrowi ludzie, bądźcie dobrzy.
> tren R

sa tacy co pamietaja :)

--
gazebo

3. Data: 2021-06-24 09:27:46

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2021 o 11:28, tren R pisze:
> [...]
z sentymentu dla psp macie kod rabatowy psp2021 - 15% rabatu na all... z Gormenghast

Dziękuję. I nawzajem. I pokój z tobą!

4. Data: 2021-06-25 01:18:37

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 23 czerwca 2021 o 08:43:26 UTC+2 gazebo napisał(a):
> [...]
ech, kurczę, jakie to było fajne!
a z sentymentu dla psp macie kod rabatowy psp2021 - 15% rabatu na all... z

ludzie tak długo nie żyją :)

5. Data: 2021-06-25 01:20:40

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 24 czerwca 2021 o 10:10:03 UTC+2 trybun napisał(a):
> [...]
ech, kurczę, jakie to było fajne!
a z sentymentu dla psp macie kod rabatowy psp2021 - 15% rabatu na all... z

dzięki! chociaż to podobno wojna jest matką wszechrzeczy :)

6. Data: 2021-06-27 18:00:47

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2021 o 01:20, tren R pisze:
> [...]
Gormenghast :)

> dzięki! chociaż to podobno wojna jest matką wszechrzeczy :)

No, cały ten tzw postęp ludzkości to zasługa tej pani.

7. Data: 2021-07-09 19:04:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 25 czerwca 2021 o 01:18:38 UTC+2 tren R napisał(a):
> ludzie tak długo nie żyją :)

Żyją żyją :)
https://www.youtube.com/watch?v=cd9FV37VxeE

8. Data: 2021-07-17 00:47:35

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 9 lipca 2021 o 19:04:20 UTC+2 Hanka napisał(a):
> Żyją żyją :)
> https://www.youtube.com/watch?v=cd9FV37VxeE

wydaje im się :)
Buziaki!

9. Data: 2021-07-22 16:30:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 22 czerwca 2021 o 11:28:38 UTC+2 tren R napisał(a):
> [...]
z sentymentu dla psp macie kod rabatowy psp2021 - 15% rabatu na all... z Gormenghast

eeeeee, nie ma golonki.

Dębska

10. Data: 2021-08-15 00:39:06

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 22 lipca 2021 o 16:30:40 UTC+2 Przemysław Dębski napisał(a):
> [...]
ech, kurczę, jakie to było fajne!
a z sentymentu dla psp macie kod rabatowy psp2021 - 15% rabatu na all... z

weź brazylijską kawę, w smaku jak golonka.

jaka jest różnica między teorią spiskową a prawdą ? około 6 - 12 miesięcy
Catamarca Atacama
(o; dear diary ;o)
Zaczyna się MÓWIĆ PRAWDĘ.
zaUfać kłamstwu w garniturze ?