Sklepy w Gdańsku...

1. Data: 2003-06-17 16:52:44

Temat: Sklepy w Gdańsku...
Od: "Piotru$" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko (jesli juz kiedys padlo, to przepraszam za niedoczytanie
historii postów):
Gdzie w Gdańsku jest dobry sklep ze sprzetem i duzym wyborem nici?
Moze byc sama nazwa, to juz adres jakos znajde...

Z gory dziekuje...

P.S.W Gdyni jest swietny sklep w centrum chandlowy Euromarket. Polecam
wszystkim.

1. Data: 2003-06-17 23:29:30

Temat: Re: Sklepy w Gdańsku...
Od: Smyczka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrzeszczu na Grunwaldzkiej koło radia Gdańsk nazywa się (jeśli dobrze
pamiętam) "Niteczka".

Pozdrawiam
Smyczka

1. Data: 2003-06-18 12:48:45

Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotru$ wrote:
> [...]
>
> Z gory dziekuje...
>
> P.S.W Gdyni jest swietny sklep w centrum chandlowy Euromarket. Polecam

W Gdańsku koło Długiej, na rogu Ogarnej (na przeciwko jakiegoś
starego kina).

tes

POMOCY!!! Uroczy Kaczorek Ady
Piotru$- czyli ja o sobie :)