Skorzane Sofy - czym czyscic?

1. Data: 2004-05-10 07:22:07

Temat: Skorzane Sofy - czym czyscic?
Od: "news" <a...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od kilku miesiecy mam wspomniane sofy,
interesuje mnie srodek, ktorym nalezy od czasu do czasu przetrzec oraz ...

czym wyczyscic w drodze wyjatku plame - powstala w dziwny i glupi sposob...
skora zaobsorbowala delikatnie kolor z kartki papieru zapisanej markerem :(
sofy sa jasne - w kolorze ecri wiec moze czyms "ostrzejszym" w dzialaniu
mozna wyczyscic?

1. Data: 2004-05-10 07:49:33

Temat: Re: Skorzane Sofy - czym czyscic?
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od kilku miesiecy mam wspomniane sofy,
> interesuje mnie srodek, ktorym nalezy od czasu do czasu przetrzec oraz ...

Witam
ja chwale sobie srodki konserwujace do skor jak tez drzewa z Klera. Srodki
te na poczatku dostalam lacznie z zakupem sof (w Klerze), a teraz jak cos mi
sie konczy to u nich w sklepie kupuje. Naprawde fajnie dbaja skore.
Magda

1. Data: 2004-05-10 08:22:34

Od: "news" <a...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mi
> sie konczy to u nich w sklepie kupuje. Naprawde fajnie dbaja skore.

dziekuje,
to na pozniej a na teraz cos proponujesz?
czym wyczysc te plamy?

1. Data: 2004-05-10 11:55:01

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to na pozniej a na teraz cos proponujesz?
> czym wyczysc te plamy?

Wiem, ze to mleczko do czyszczenia skor wyciera tez wlasnie plamki - ja nie
praktykowalam, plam zero wiec nie chce Cie wprowadzic w blad.

1. Data: 2004-05-10 12:10:59

Od: "news" <a...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ze to mleczko do czyszczenia skor wyciera tez wlasnie plamki - ja
nie
> praktykowalam, plam zero wiec nie chce Cie wprowadzic w blad.

dziekuje, bede z tym walczyl spokojnie, w sklepie poradzili mi mydlem i na
kilka podejsc
ale i tak zajrze do "kler'a"

Lutowanie rurek ogrzewania
Humus