Skracanie spodni z jeansu

1. Data: 2004-11-15 11:00:22

Temat: Skracanie spodni z jeansu
Od: "julia" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak można skrócić spodnie z jeansu, tak aby wygladało to "naturalnie", czyli
tak jak to wygląda fabrycznie. Potrzebna specjalna maszyna, ścieg, a może jest
jakaś metoda szycia.

Pozdrawiam, dziękuję
Julia

1. Data: 2004-11-15 11:41:13

Temat: Re: Skracanie spodni z jeansu
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julia" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

Czesto skracam jeansy...
Podszywam na zwykłej maszynie, ale mam grube igły do jeansu i grube nici.
Niestety nie znalałam w pasmanteriach nici w takim charakterystycznycm
żółtym kolorze więc najczęściej używam stalowej. Ścieg grubszy.

gdaMa (Magda),
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-11-15 12:45:04

Od: r...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety nie znalałam w pasmanteriach nici w takim charakterystycznycm
> żółtym kolorze więc najczęściej używam stalowej. Ścieg grubszy.

Bardzo dziękuję za odpowiedź, ale bardziej chodzi mi o to
charakterystyczne "falujące" wytarcie materiału.

1. Data: 2004-11-15 14:42:37

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>Falowania dołu spodni nie zrobisz to efekt niesymetrycznej pracy maszyny(dół
jest mocno ciągniety przez ząbki).Po przeszyciu spodnie idą do dekatyzacji i
to jeszcze podkreśla to falowanie.Co do nici -można czasem kupić specjalne
nici do szycia jeansu ,są grubsze , bardzo podobne kolorem i duzo droższe.
Niestety nie identyczne (o ile sie nie mylę)bo każdy producent chroni je
patentem.
Małgorzata

1. Data: 2004-11-15 23:17:51

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety nie identyczne (o ile sie nie mylę)bo każdy producent chroni je

Moja młodsza siostra posuneła mi taki sposób :
Należy spodnie skrócić tuż nad tym oryginalnym szwem - czyli zaszyć różnice w
spód tuż tuż nad nim .Z góry nie widać ze on tam wogole jest a oryginalne
wykończenie pozostaje .
Nie wiem czy napisałam to zrozumiale ...
Pozdrawiam Lori

1. Data: 2004-11-16 09:40:49

Od: "Basia K" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyli
> tak jak to wygląda fabrycznie. Potrzebna specjalna maszyna, ścieg, a może

Ja szyję dwoma nitkami na dole. Nawijam 2 nitki (te same) na bębenek. Z góry
fajny scieg wychodzi, a lewa strona nogawki wygląda normalnie- szyta 1
nitką.
Pozdrowienia
basia

1. Data: 2004-11-16 10:25:31

Od: "Monika Biermann" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lori <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wykończenie pozostaje .
> Nie wiem czy napisałam to zrozumiale ...

Tez tak kiedys robilam. Kto nie wie nie dowidzi a kto dowidzi, pomysli ze to
tak ma byc ;-).
Ja przy kazdych jeansach nie obejde sie bez skracania. Podwijam normalnie,
gdyz po kilku praniach i tak sie "spranie" wyrowna. Najlepsze kolorystycznie
i gruboscia nici mozna dobrac z firmy Guttermann ale sa dosc drogie.

Pozdrowka

Monika (Hannover)

PS. pamietajcie, ze spodnie przez noszenie (zgiecia pod kolanami)sie skracja -
pisze o tym, bo juz raz o tym nie pomyslam i wyszla mi rybaczki.

decoupage
kołderko
To znowu ja
Powiedzcie że nie tylko ja tak mam