Skrzyp polny

21. Data: 2007-04-15 05:33:46

Temat: Re: Skrzyp polny
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Użytkownik <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości

> I w to wierzę :)
> Jednym słowem najskuteczniejszym sposobem na skrzyp polny jest pracowita
> żona, ja nie posiadam niestety :(((
Zastanawia mnie dlaczego znikł też z alejki której nikt nigdy nie plewił.
Alejka jest zaperzona a na początku perz koegzystował ze skrzypem.
Jedynym wytłumaczeniem jest zasadowy odczyn wody podskórnej.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

22. Data: 2007-04-17 18:54:49

Od: "andrzej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Również mam problemy ze skrzypem i to w takich miejscach, gdzie nie ma
mozliwości walki z nim przy pomocy łopaty i piwka.Zadomowił sie na
skalniaku.Moja walka z nim polega na smarowaniu miekkim pędzelkiem młodych
przyrostów, stosuję Randap bez rozcieńczania.

23. Data: 2007-04-17 20:16:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej"

Moja walka z nim polega na smarowaniu miekkim pędzelkiem młodych
> przyrostów, stosuję Randap bez rozcieńczania.

No i widzisz jakieś efekty, czy do końca życia się tak pędzelkuje mając
czyste sumienie że jednak coś się robi na pozbycie chwaściska ?

;-)

Serdecznie Miłka

24. Data: 2007-04-18 08:57:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andrzej" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> skalniaku.Moja walka z nim polega na smarowaniu miekkim pędzelkiem młodych
> przyrostów, stosuję Randap bez rozcieńczania.

Podstawowy błąd "wzmacniaczy dawek". Desykacja stężonym roztworem powoduje
zaschnięcie liści - rozłogi zostaja "odcięte" od dopływu Roundupu.
Stosuj normalne dawki - środek dotrze do każdego miejsca w rolinie zanim ja
zabije. Pozornie trwa to dłużej - w twojej metodzie optycznie na powierzchni
już nic niema - ale Roundup neutralizuje się w kontakcie z glebą - rośliny
wyjdą za czas jakiś...
Dobry był simazin, ale zakazano...

25. Data: 2007-04-18 08:58:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
>

> No i widzisz jakieś efekty, czy do końca życia się tak pędzelkuje mając
> czyste sumienie że jednak coś się robi na pozbycie chwaściska ?

Moja Maruda używa na jakieś cele kosmetyczne... - skrzypu już nie ma...
Poluje u sąsiadów...

brzoza
Klon czerwonolistny i fastigiata???
Ziemia do ogrodu