Skrzypiace lozko.

1. Data: 2006-06-22 18:45:24

Temat: Skrzypiace lozko.
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy skrzypiace lozko/sprezyny moga byc podstawa do reklamacji? Skrzypi mi w
jednym miejscu i mnie to denerwuje.
A jezeli tak, to jak taka wade wyeliminuja? Rozbiora cala tapicerke??

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2006-06-22 21:27:58

Temat: Re: Skrzypiace lozko.
Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e7eog7$s99$1@news.onet.pl,
niejaki(a): Laris z adresu <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy skrzypiace lozko/sprezyny moga byc podstawa do reklamacji?
> Skrzypi mi w jednym miejscu i mnie to denerwuje.
> A jezeli tak, to jak taka wade wyeliminuja? Rozbiora cala tapicerke??

jeśli jest to łóżko, to podstawową jego cechą jest umożliwienie wygodnego
spania
więc jeśli nie spełnia to zgłoś niezgodność towaru z umową (nie reklamuj
jako naprawę gwarancyjną)

oczywiście wszystko na piśmie

poczytaj o tym w sieci

plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

3. Data: 2006-06-22 21:31:55

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spania
> więc jeśli nie spełnia to zgłoś niezgodność towaru z umową (nie reklamuj

To sofa z mozliwoscia rozkladania. Na sprezynach.

pozdrawiam
Laris

4. Data: 2006-06-23 06:16:11

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
wiadomości

> To sofa z mozliwoscia rozkladania. Na sprezynach.

oczywiście, że można reklamować. Pracuję w firmie mebli tapiecerowanych i
reklamowane sa takie rzeczy, o których mi się nawet nei śniło

5. Data: 2006-06-23 06:25:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

> oczywiście, że można reklamować. Pracuję w firmie mebli tapiecerowanych i
> reklamowane sa takie rzeczy, o których mi się nawet nei śniło

...reklamowane. Ale czy te reklamacje sa uznawane???

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

Lodówka ?
Prośba o identyfikacj