Skurcze łydek...

1. Data: 2003-08-05 16:15:22

Temat: Skurcze łydek...
Od: "Krushynka" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo męczą mnie skurcze łydek. Dolegliwości te szczególnie dają o sobie
znać nad ranem, kiedy jestem jeszcze w łóżku :-( Czy możecie coś doradzić?
Czegoś zapewne brak w organizmie ale czego?

Pozdrawiam Krushynka

2. Data: 2003-08-05 18:03:53

Temat: Re: Skurcze łydek...
Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyBo,że Tue, 5 Aug 2003 18:15:22 +0200 *Krushynka*
<bgol86$lms$1@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał-a:

> Bardzo męczą mnie skurcze łydek. Dolegliwości te szczególnie dają o sobie
> znać nad ranem, kiedy jestem jeszcze w łóżku :-( Czy możecie coś doradzić?
> Czegoś zapewne brak w organizmie ale czego?

Kup sobie w aptece magnez i bierz.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

3. Data: 2003-08-05 18:46:19

Od: "Krushynka" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
> Masz niedobor potasu w organizmie. Jedz banany, rodzynki i ziemniaki.

Dziękuję bardzo za odpowiedź :-)

Pozdrawiam Krushynka

4. Data: 2003-08-05 19:36:14

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-08-05 19:50:15

Od: "Balbi" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam Krushynka
>
> Magnez w postaci węglanu, bo najlepiej się wchłania plus witamina B6.
Sprzedają razem pod różnymi nazwami, nie wiem tylko jak z tym węglanem, trzeba
> przypilnować w aptece żeby nie był mleczan. Do tego orzechy, czekolada,
kakao, chałwa i dobra woda mineralna z magnezem zamiast kranówki.

6. Data: 2003-08-06 06:12:47

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krushynka wrote:
> [...]
> znać nad ranem, kiedy jestem jeszcze w łóżku :-( Czy możecie coś doradzić?
> Czegoś zapewne brak w organizmie ale czego?

Ponoć magnez pomaga.
Ja kiedyś jak miałem (a łydki mam mocne) to z bólu spadałem z łóżka :|

w.p.

7. Data: 2003-08-06 06:52:01

Od: "Krushynka" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w.p." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ponoć magnez pomaga.
> Ja kiedyś jak miałem (a łydki mam mocne) to z bólu spadałem z łóżka :|
>
> w.p.
U mnie nie jest jeszcze tak źle ;-)

Pozdrawiam Krushynka

Świnka