Skutecznie uszczelnic stare drzwi

następny post »
From: "Majka" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Skutecznie uszczelnic stare drzwi
Date: Sat, 11 Feb 2012 11:34:22 +0000 (UTC)

Jak skutecznie uszczelnic drzwi?
Może nie są stare, ale nie są też dobre, ani szczelne.
Drzwi wejściowe do domu.
Mróz przenikliwy, i korytarz/wiatrołap jest bardzo wychłodzony.

Jak uszczelnić te drzwi SKUTECZNIE?

Uszczelki gumowe o róznych profilach powodują wypaczanie drzwi (jeden zamek,
jedna klamka pośrodku, a uszczelka w rogu drzwi wypycha ten róg).

Macie jakies sposoby, pomysły?

Ja myslę o czymś takim, skorygujcie mój pomysł lub odradźcie go:

chcę użyć bezbarwny silikon, zaaplikować grubą, szekorką ścieżkę silikonu na
przegi ramy, tam gdzie drzwi przylegaja do ramy.
Następnie na tę grubą sciżkę silikony chcę położyć (dotknąć i leciuteńko
przykleić) najcieńszą mozliwą folię.
Następnie zamykam drzwi i zostawiam tak na noc. Dzieki zamknięciu silikon
formuje się w uszczelkę doskonałą, pasującą do kazdej szczeliny między
drzwiami a obramowaniem.
Rano po otwarciu drzwi zdejmuję tylko z silikony tę cieńką folię (miała
chronić drzwi przed sklejeniem się z ramą).

Czy to będzie skuteczne?

A może macie inne pomysły? Wymiana drzwi TERAZ nie wchodzi w grę, a kupne
uszczelki są bardzo niedoskonałe.

Majka