Skuteczny środek na krótkotrwały, silny stres?

1. Data: 2020-09-15 18:06:16

Temat: Skuteczny środek na krótkotrwały, silny stres?
Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie: czy istnieje jakiś skuteczny
środek bez recepty pozwalający zwalczyć krótkotrwały,
silny stres, który w pewnych sytuacjach może okazać
się bardzo kłopotliwy? Chodzi tu o znane chyba każdemu
uczucie "podchodzenia serca do gardła" w nerwowych chwilach
(egzamin, rozmowa kwalifikacyjna itp.), czasami posunięte
do tego stopnia, że człowiekowi dosłownie odbiera rozum.
Z góry zaznaczam, że alkohol i jakiekolwiek substancje
nielegalne odpadają. Niestety melisa i jakieś ziołowe placebo
typu Positivum lub Persen nie działają. Doprecyzuję:
chodzi o coś, co działałoby jak czasowy bloker stresu,
pozwalajacy na krótko (godzinę, może dwie) przywrócić
stan równowagi, a jednocześnie nie dawałoby efektów
ubocznych w postaci otępienia i zaburzeń koncentracji.
Obawiam się, że takie cudowne środki, o ile w ogóle istnieją,
są dostępne tylko na receptę, ale nie zaszkodzi spytać.

2. Data: 2021-01-17 17:47:07

Temat: Re: Skuteczny środek na krótkotrwały, silny stres?
Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 15 września 2020 19:06:18 UTC+3 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
> Obawiam się, że takie cudowne środki, o ile w ogóle istnieją,
> są dostępne tylko na receptę, ale nie zaszkodzi spytać.

Krople waleriany, można dostać w aptece bez recepty. 5 kropli na szklankę wody i nic
mnie nie obchodzi. Polecają dużo więcej.
Ola

3. Data: 2021-02-05 20:09:46

Od: Restilen Pl <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam podobne pytanie co autor wątku. U mnie środki apteczne za kilka złotych -
nieskuteczne. Już lepiej działa czysta melisa.

Ostatnio trafiłem na reklamę Restilenu ( https://restilen.pl ) i pytanie o ten
środek. Czy faktycznie działa jak zapewnia producent? Wyróżnia się ceną (jest
znacznie wyższa, niż w/w produkty), więc może coś w tym jest? Ktoś stosował i może
zaopiniować? Warto wydać nieco więcej?

5. Data: 2021-04-07 17:24:47

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2021 o 17:47, o...@g...com pisze:

> Krople waleriany, można dostać w aptece bez recepty. 5 kropli na szklankę wody i
nic mnie nie obchodzi. Polecają dużo więcej.
> Ola

Tylko skręt z marychy.
To na poważnie, choć u nas nielegalna to w innych krajach owszem.
Za to skuteczność 100% i to bez skutków ubocznych.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Dywany w przedszkolach