Skutki uboczne kuracji cytrynowej

1. Data: 2003-05-05 21:04:42

Temat: Re: Skutki uboczne kuracji cytrynowej
Od: "kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Kalbarczyk napisał(a) w wiadomości: ...
> Czy po spożyciu soku wyciśniętego z kilku (2-4) cytryn
>mogą/powinny wystąpić objawy bólu żołądka i nie tylko,
>nudności itp? Kwas cytrynowy działa przecież zasadotwórczo...
>Jak ewentualnie leczyć te "skutki uboczne"?
>
>--
>ŁK

Słyszałam, że nadmiar tego soku może powodować wypłukiwanie wapnia co
sprzyja powstawaniu osteoporozy.
k.

3. Data: 2003-05-06 18:52:54

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwas cytrynowy działa przecież zasadotwórczo...
na pewno? :)

4. Data: 2003-05-06 19:07:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003, Łukasz Kalbarczyk wrote:

> mogą/powinny wystąpić objawy bólu żołądka i nie tylko,
> nudności itp? Kwas cytrynowy działa przecież zasadotwórczo...

hm,ja nie probowalem az na trzech cytrynach - ale moze
sprobuje (moja corka lubi cytryny i wcina je ale jej nie szkodza)

> Jak ewentualnie leczyć te "skutki uboczne"?

kurcze nie wiem - czyzby wodka z lodem? :-))

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-05-06 19:35:07

Temat: Odp: Skutki uboczne kuracji cytrynowej
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wsisiz <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b992n4$he7$...@n...news.tpi.pl...

> ja pilem przez kilka dni po szklance soku z cytryny dziennie
,(wycisnietego)
> minal rok i do dzis zaluje ze to zrobilem

..a tak z ciekawości - po co się pije takie ilości soku cytrynowego?!?

Agata

6. Data: 2003-05-06 19:36:01

Od: "wsisiz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

, b o sobioe rozpieprzysz zoladek jak ja ,
jesli chesz to robic to tylko mocno rozcienczone imalymi porcjami

ja pilem przez kilka dni po szklance soku z cytryny dziennie ,(wycisnietego)
minal rok i do dzis zaluje ze to zrobilem

zapalenie rogówki.....
Wzmocnienie miesni
[SPAM} - AKAMEDIK.pl - Tego jeszcze nie było !
Zajście w ciąże
tzw."pajączki"